return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Bier of pijpbeurt op Dance Valley (pg. 2)
View this Thread in Original format
robin
quote:
Originally posted by Remy D
beter die steamrip is goed genoeg voor mij :)


ehm.. dan kan je het net zo goed zelf even uit die asot knippen :o
Roger
hij is beter in pijpen als knippen denk ik
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
hij is beter in pijpen als knippen denk ik


Je spreekt uit ervaring?
Roger
ja had een keer stiekum gekeken toen hij jou ergens voor aan het bedanken was;)
eXos
quote:
Originally posted by Remy D
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)

wie deze 2 nummers voor mij heeft geef ik op DV een bier of een pijpbeurt. :tongue2


Airbiscuit-Lately__Riley_And_Durrant_Mix-320kbps-CD


HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
ja had een keer stiekum gekeken toen hij jou ergens voor aan het bedanken was;)


Vieze voyeur! :whip:
_Supreme
ik heb ze allebei voor je..

msn: sdesigns (at) home.nl
Remy D
quote:
Originally posted by Roger
hij is beter in pijpen als knippen denk ik

hij is denk de beste furgahobba maar hier spreekt hij toch best de waarheid... :tongue2
nwopper
Ik heb ze ook...

...maar ik lust geen bier en heb geen lul... :o
robin
quote:
Originally posted by nwopper
...ik lust geen bier...


:eek: wijf!




oh wacht.. :D

nwopper
quote:
Originally posted by robin
:eek: wijf!




oh wacht.. :D


:toothless
_Supreme
Je hoeft ze niet? :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement