return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Vraagje....
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Meisje loopt voorbij..
TimeportE
ja ik heb voor kont tieten hooft gekozen, waarom omdat ik dat gewoon doe.. waarom uuh.. ben al een tijd niet meer naar mijn therapeut geweest dus k zou het andwoord er eigenlijk niet op weten.. :D:D ik vind denk ik ook lekkere kont belangrijker dan mooie/grote tieten, oei gewaagde opmerking.. ;)
!_PeTrUs_!
Ik heb gestemd op:Anders... namelijk

Ik val nml op mannen :D
M5
quote:
Originally posted by TimeportE
ja ik heb voor kont tieten hooft gekozen, waarom omdat ik dat gewoon doe.. waarom uuh.. ben al een tijd niet meer naar mijn therapeut geweest dus k zou het andwoord er eigenlijk niet op weten.. :D:D ik vind denk ik ook lekkere kont belangrijker dan mooie/grote tieten, oei gewaagde opmerking.. ;)

laatste punt bennik met je eens...kontjes rulen! :)

owja...enne de volgorde--->> hoofd-kont-tieten
Optimus Trance
Hoofd

Tieten

Kont

Da was m:D:D:D
Henkie_henk
mmm voor mij is kontje wel heel belangrijk.. t liefst zo groot mogelijk..

Voted 4: kont hoofd tieten..

ik krijg echt zwaar zin in zaterdag..
Flipper01
Ik heb gekozen voor de 'van boven naar beneden look'. Maar ik moet zeggen dat dit per vrouwtje kan verschillen. Als ik te laat kijk en ze is al voorbij kijk ik graag nog ff naar het lekkere kontje. :p
Er zijn ook vrouwtjes die zo'n lekker hoofd hebben dat het niet uitmaakt of ze een mooie kont of tieten hebben..tenzij dit erg uit de hand loopt natuurlijk ;)
Miss Proximus
lippen, ogen en verder kijk ik niet want dan is ze al te dichtbij om t goed te zien ;) :stongue: whehe :rolleyes:
Dj Lex
Hoofd

Tieten

Kont
Blik
hoofd kont tieten

ze kan nog zo'n lekker lichaam hebben, als ze een gruwelijke kutkop heeft komt haar tong bij mij niet naar binnen :p

New Wave
noukijk, nou had ik het der gister nog over......als ik op CS loop kijk ik altijd naar de lekkere kontjes, die zijn zooooooooooo geil...maarja.......dan komen de tieten.......en als klap op de vuurpijl zo'n rotte kop.......DAS KUT!!!
..............maar ik kijk ook altijd naar het schaambeen van de vrouw, en als ze een liplees broek aan hebben dan is dat altijd maar mooi meegenomen :p
Gekhous
hangt van richting af... als ze richting my komt lopen zeg maar, dan ga ik natuurlijk niet eerst wachten tot ze voorbij is om dr kontje te kijken...

dus...

meisje mijn richting op:
koppie, tietjes, kontje

meisje andere richting op:
kontje, koppie, tietjes
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement