|
סוף כל סוף!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי מה שהבנתי לצרוב לויניל זה לא עסק זול
בעיקר אם אתה רוצה להכין כמה עותקים...
אבל אני לא מבין בזה עד כדי כך |
זה נראב לך משתלם?
אף פעם לא חשבתי על זה
אתה חושב שבכלל כדאי לי להעלות את
closer to the sky
על ויניל? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by deluxe
זה נראב לך משתלם?
אף פעם לא חשבתי על זה
אתה חושב שבכלל כדאי לי להעלות את
closer to the sky
על ויניל? |
שמע...
זה באמת אחלה טראק
אבל אני לא ממש יודע איפה אתה יכול להעלות לויניל וכמה זה עולה
תנסה לברר ואם זה לא כל כך יקר תעשה את השיקולים שלך
קח בחשבון שאם אתה לא מתקלט אז אתה עדיין צריך למצוא די ג'יי שישים את זה בשבילך
אתה צריך להכיר די ג'יי בשביל זה למה אתה לא יכול לבוא סתם למישהו ולהביא לו ויניל שיתקלט איתו |
|
|
| DjChook |
טוב אז ככה אולי אני אוכל לעזור לך:
עוד לא שמעתי את השיר,
חכה רגע.......
פשששש נחמד מאדדדד
תשמע אחי, אם אתה רציני רוצה לברר על ויינלים אז תרים טלפון לקרמבו תשאל פרטים, תשלח להם מקסימום או תשמיע להם את הטראק
ויש את החברה של ויילנים שקראתי עליה בדיגיי העיר אבל אני לא זוכר את שמה, אולי מישהו יודע ויכול להפנות אותך |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אז ככה אולי אני אוכל לעזור לך:
עוד לא שמעתי את השיר,
חכה רגע.......
פשששש נחמד מאדדדד
תשמע אחי, אם אתה רציני רוצה לברר על ויינלים אז תרים טלפון לקרמבו תשאל פרטים, תשלח להם מקסימום או תשמיע להם את הטראק
ויש את החברה של ויילנים שקראתי עליה בדיגיי העיר אבל אני לא זוכר את שמה, אולי מישהו יודע ויכול להפנות אותך |
מז'תומרת ללכת לקרמבו? אתה מתכוון לשלוח להם במטרה שיצרו איתי קשר או פשוט לעשות הזמנה להקלטה פרטית דרכם? |
|
|
| DjChook |
תחרוש את האתר שלהם...
אם אתה רציני, אני יכול להביא את הטראק שלך לחבר שלי שהוא ביחסים טובים עם רוברט גיטלמן, שיראה מה הוא חושב על זה...
אבל זה תהליך שיקח קצת זמן...
בכל מקרה תנסה ליצור קשר עם קרמבו, שיסבירו לך את התהליך
רק אל תראה להם שאתה מת למכור להם, כי יכול להיות שבסוף ידפקו אותך,
תשחק אותה חכם, אולי זה ישתלם... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
תחרוש את האתר שלהם...
אם אתה רציני, אני יכול להביא את הטראק שלך לחבר שלי שהוא ביחסים טובים עם רוברט גיטלמן, שיראה מה הוא חושב על זה...
אבל זה תהליך שיקח קצת זמן...
|
פחחחחחחחחחחחחחחחח
רוברט גיטלמן...
:D :D :D |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
תחרוש את האתר שלהם...
אם אתה רציני, אני יכול להביא את הטראק שלך לחבר שלי שהוא ביחסים טובים עם רוברט גיטלמן, שיראה מה הוא חושב על זה...
אבל זה תהליך שיקח קצת זמן...
בכל מקרה תנסה ליצור קשר עם קרמבו, שיסבירו לך את התהליך
רק אל תראה להם שאתה מת למכור להם, כי יכול להיות שבסוף ידפקו אותך,
תשחק אותה חכם, אולי זה ישתלם... |
בוא אני אספר לך משהו על רוברט גיטלמן. לפני שנה עבדתי עם טרקר מחורבן והוא הציע לי לעבוד איתו. הוא רצה שנחתום על חוזה פר טראק. יענטו שזה אומר שבעצם הוא יכול לקחת את הטראקים שלי, לערוך אותם מחדש, ולרשום אותם על שמו... ולא סמכתי עליו כי גם אמרו לי שהוא חאפר רציני והוא לא אמין. אז לא לקחתי את הסיכון ואמרתי לו יפה שלום. ד"א מי זה החבר שלך? כי נראה לי שאני מכיר אותו |
|
|
| DjChook |
הבנתי אותך, ואני לא יכול להגיד לך מי זה כי הוא ביקש שאני לא סורי
בכל מקרה, גם אני לא אוהב את רוברט ולדעתי סתם תופסים ממנו
(אני גם אומר את זה לחבר שלי)
רק ניסיתי לעזור לך אחי, דר"א בן כמה אתה ? |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבנתי אותך, ואני לא יכול להגיד לך מי זה כי הוא ביקש שאני לא סורי
בכל מקרה, גם אני לא אוהב את רוברט ולדעתי סתם תופסים ממנו
(אני גם אומר את זה לחבר שלי)
רק ניסיתי לעזור לך אחי, דר"א בן כמה אתה ? |
אני בן 17 מכפר שמריהו
לומד ביובל. אני מכיר כמה אנשחים שעבדו(דגש על עבדו...) עם רוברט גיטלמן. ועליהם ביססתי את ההחטלה שלי. שתהיה בעניינים הבנאדם מתקלט בפסק זמן בימי שישי... |
|
|
| DjChook |
| אז לך לכיוון של הקרמבו רקורדס |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז לך לכיוון של הקרמבו רקורדס |
שמע שלחתי להם כמה פעמים בדואר אבל אמרו לי כמה פעמים שהם לא עונים
צריך כנראה ללכת לחנות ולהשמיע להם |
|
|
| DjChook |
| דיברתי על ללכת לחנות |
|
|
|
|