return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
New and improved
View this Thread in Original format
magrec
Watch out for the revolutionair.......

whehehe ff nieuwe sig en avatar......en blik of henkie zullen hem wel closen..;)
Blik
mwah, we kunnen er een discussie van maken......

wie vind de nieuwe avatar en sig van magrec er te communistisch uitzien??? :p
Dj Lex
Apart :D
magrec
hahaha communistisch MUSIC FOR EVERYBODY

dat vind communistisch genoeg :D :D :D
Optimus Trance
[afzeikmode]

moest je daar een nieuwe thread voor openen?

[afzeikmode/]

beetje communistisch...:p:D:D
Flipper01
quote:
Originally posted by Blik
wie vind de nieuwe avatar en sig van magrec er te communistisch uitzien??? :p


Nou..... :confused:
Ik vind hem meer te....eh ROOD :p :p :p
Gekhous
ik had in Tsjechië bijna zon bontmuts gekocht met Russische vlag/teken erop...

DAS PAS COMMUNISTISCH!!!! :)
Dj Alpha
Ik mis nog Stalin in je sig :D
TranceFool
Ik vinnem erg strak :)
HiGH_NrG
Ik vind em: Rustig...

Mag wel wat drukker...

Little Theseus
Mooie kleur, rode avatar!
Voor de rest, ja ik heb ook een nieuwe gemaakt (in paint :D) maar die werd al voordat ik m ingebruik KON nemen compleet afgezeikt (thx henk) :(:( Dus je mag blij zijn dat de jury m goedkeurt :D:P
-=WVG=-
Ach ja...

Mijn ape-sig over-ruled dit toch wel...

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement