|
New and improved
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Watch out for the revolutionair.......
whehehe ff nieuwe sig en avatar......en blik of henkie zullen hem wel closen..;) |
|
|
| Blik |
mwah, we kunnen er een discussie van maken......
wie vind de nieuwe avatar en sig van magrec er te communistisch uitzien??? :p |
|
|
| magrec |
hahaha communistisch MUSIC FOR EVERYBODY
dat vind communistisch genoeg :D :D :D |
|
|
| Optimus Trance |
[afzeikmode]
moest je daar een nieuwe thread voor openen?
[afzeikmode/]
beetje communistisch...:p:D:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
wie vind de nieuwe avatar en sig van magrec er te communistisch uitzien??? :p |
Nou..... :confused:
Ik vind hem meer te....eh ROOD :p :p :p |
|
|
| Gekhous |
ik had in Tsjechië bijna zon bontmuts gekocht met Russische vlag/teken erop...
DAS PAS COMMUNISTISCH!!!! :) |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik mis nog Stalin in je sig :D |
|
|
| TranceFool |
| Ik vinnem erg strak :) |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik vind em: Rustig...
Mag wel wat drukker... |
|
|
| Little Theseus |
Mooie kleur, rode avatar!
Voor de rest, ja ik heb ook een nieuwe gemaakt (in paint :D) maar die werd al voordat ik m ingebruik KON nemen compleet afgezeikt (thx henk) :(:( Dus je mag blij zijn dat de jury m goedkeurt :D:P |
|
|
| -=WVG=- |
Ach ja...
Mijn ape-sig over-ruled dit toch wel...
:) |
|
|
|
|