|
ביל גייטס נרצח!!!!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| זיוף............. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זיוף............. |
מה אתה אומר....
חחחחחחחחחחח |
|
|
| dj alonzo |
| זה בדיוק אותו הדבר כמו שהיה עם ההודעה שבריטני ספירס מתה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מה אתה אומר....
חחחחחחחחחחח |
מה שאתה שומע...
שמעתי על זה בצהריים היום |
|
|
| Gil Shwarts |
נכון
וזה רק מראה שCNN ניתנים לפריצה בקלות |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה שאתה שומע...
שמעתי על זה בצהריים היום |
אני רואה שאתה לא מבין ציניות! |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נכון
וזה רק מראה שCNN ניתנים לפריצה בקלות |
כן...
כל האקר בן 8 כבר יכול לפרוץ אליהם.. מי את חושב שעושה את כל השטויות האלה?? - ילדים מתלהבים שחושבים שהם גברים מזה שהם פורצים לאיזשהו אתר... |
|
|
| Gil Shwarts |
כן זה פשוט מפגר...
למה לעשות כזה דבר?
ועוד לרשום כתבה על רצח... |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה שאתה שומע זה המשך לבדיחה..... |
|
|
| eXeTik |
איזה אנשים משועממים...
לא חאראם על הזמן? במקום לפרוץ ל
cnn
אפשר לשמוע איזה טראק טוב ככה בזולה עם נרגילה
עזבו, נראה לי נגמרתי לגמרי :stongue: |
|
|
| s0undw4v3 |
אחים שלי... זאת לא פריצה...
זה סתם מישהו עם תוכנה כמו
Black Widow
שמעתיקה עמוד שלם כולל הכל (תמונות, טקסט ואפליקציות ג'אווה) לתוך ספריה בהארדיסק.
שם אתה כבר יכול לשנות את הקבצי
HTML
איך שאתה רוצה
לפרוץ אני לא יודע אם קשה. |
|
|
|
|