|
De goeie ouwe boenk
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
Kent er iemand nog plate waarbij ze een Belgisch of Nederlands pop of gewoon zelfs cafélieden neme en daar een zware techno beat achter zette? :tongue2
Khad een paar leuke cd's van dit genre maar die zijn spijtig genoeg gesneuveld.
Kben recent terug verliefd geworden op deze muziek :crazy: |
|
|
| Sh!fty |
Scooter is nice maar dat zijn toch geen nederlandse nummers :p |
|
|
| MikeVee |
De Kreuners - Ik Wil Je (Mike Vee Remix) :D
Staat hier op mijn PC :o |
|
|
| Sh!fty |
STUREEUH :D
Wat is je msn adres? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Scooter is nice |
:eek: :nervous: |
|
|
| Real |
| The world has gone mad! :nervous: |
|
|
| X-Tune |
| DHT heeft er zo ook redelijk wat, maar dan engelstalige klassiekers. Dat werd vaak gedraaid in mijne tijd. |
|
|
| X-Tune |
Ja, scooter!!! :D
Maar dan spreek ik wel over "Move your ass" en "Hyper Hyper". |
|
|
|
|