return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Pole Folder - Salvation on slavery sins (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rhand
Als ik het me goed herinner vink em niet zo goed... Maar kan me vergissen, heb hem vandaag nog maar 1x gehoord. (In totaal ook maar 1x)
Xilver
Nick Muir Mix
Gladius
scared to lose > fall in violet > salvation
Bertn
dat eerste nummer, abrsaion of zoiets, mag er anders ook wel zijn.

Doet me terugdenken aan Massive attack - mezzanine album:crazy: :crazy:
TranceSeeker
quote:
Originally posted by pooley
Ni persoonlijk op u gericht hoor tranceseeker, ik heb ook al zulke postings gedaan.

Twas een magic moment, daarmee, moest het effe vermelden ;)
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Xilver
Nick Muir Mix

Zeker een vette remix, totdat je de vinyl in huis hebt. Dan merk je bij het mixen pas echt hoe super bruut deze plaat is. Eén van mijn beste aankopen van het jaar tot nu toe.:eyespop:
Xilver
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Zeker een vette remix, totdat je de vinyl in huis hebt. Dan merk je bij het mixen pas echt hoe super bruut deze plaat is. Eén van mijn beste aankopen van het jaar tot nu toe.:eyespop:

Ik heb 'm op vinyl, en echt wel vet diep en bruut klinken :p
Icone
Ken ik niet... En als het prog is zal ik hem waarschijnlijk ook nooit kennen :)

Proggy/housey-trance is precies het enige dat de Belgen kennen? Of ben ik verkeerd?
Bertn
quote:
Originally posted by Icone
Ken ik niet... En als het prog is zal ik hem waarschijnlijk ook nooit kennen :)

Proggy/housey-trance is precies het enige dat de Belgen kennen? Of ben ik verkeerd?

vriend, dit is puur belgisch he! wees blij dat er nog eens een belg is die de trance/progscene wat kracht geeft;)
Gladius
quote:
Originally posted by Bertn
vriend, dit is puur belgisch he! wees blij dat er nog eens een belg is die de trance/progscene wat kracht geeft;)

+1
Icone, ge moet het echt wel eens beluisteren. Prog is ook niet echt m'n ding, maar die vocal tracks op die cd -> :eyespop:

Pumaz
Ik zie 'Zero gold' eigenlijk niet als een prog album :)
Xilver
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zie 'Zero gold' eigenlijk niet als een prog album :)

zijder weer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement