|
Máxima bevallen van een dochter
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
Prinses Máxima is vanmiddag om 14.40 uur bevallen van een dochter. Het prinsesje, waarvan nog niet bekend is hoe ze gaat heten, is de derde in lijn van troonopvolging. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gemeld. Máxima werd vanochtend om 9 uur al opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze was pas voor half juli uitgerekend, maar volgens de RVD maken moeder en dochter het goed.
Tijdens de bevalling was kroonprins Willem-Alexander in het ziekenhuis aanwezig. Koningin Beatrix kon niet op tijd ter plaatse zijn, maar zou direct na de geboorte naar het ziekenhuis vertrokken zijn.
Bron
Juppie :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Niet echt boeiend als je het mij vraagt.....maar leuk voor Willem, Maxima en Amalia.... |
|
|
| Muppy |
ok kom maar op met die namen...
degene die het goed raad krijgt van mij een ticket voor een festival naar keuze:D |
|
|
| jp |
Alexandria
Lexia
Wilhemina
Emilie
Louise
zoiets zal het wel worden :o |
|
|
| Stephan B |
Nou voor festival ticket wil ik wel een gokje wagen :toothless
Agneta, Minima :p, Sonja, Elize, Irena
Achja, het zal iig wel iets heel andres zijn dat vrij posh klinkt :o |
|
|
| Asperge |
Josephine Quirine Juliana Bernadette
:p |
|
|
| BaRTeZ |
Julie Emma Elouise Sophia Prinses der Nederlanden Prinses van Oranje Nassau
:o |
|
|
| TranceFool |
| Ben benieuwd of dit ook zo´n lelijk gedrocht is geworden..... |
|
|
| Roger |
| anita, priscilla, kirbey, melinda, stephanie... |
|
|
| Asperge |
| Fatima Bouchra Dounia |
|
|
|
|