return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Blondy Night - Cocobit LIVE! @ Hasharon12 (01.07.2005)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
והנה כמה מילים מגילי מדר בעל הליין.

"שלום חברים

היה לי תמיד חלום לראות את כל התקליטנים המובילים
שמגעים למועדונים הגדולים באווירה אינטמית במקום קטן
מסיבה לי ולקרובים ולאלה שבאמת באים בשביל המוסיקה
החלום הזה עומד להתגשם ביום ששי ה 1.7 כשליין בלונדי השרון 12
יארח את פול דיוויס סירקולישן
הדמות הדומינטית בהרכב והיוצר המרכזי שלהם



סירקולישן הם פול דיוויס ומאט ג'קסון שהפליאו בתחילת המלניום
באלבום האוס חדשני בשם קולורס
הצמד ביקר רבות באפטרים המיתולוגים באומן בירושלים
וניגנו בשנה שעברה שני סטים מאלפים בפאנטסטיק ווקס
עיקר הייחוד בהרכב מעבר ליצירה המקורית
הוא היכלות לשלוט ברחבה וברגשות הבליינים והיכולת להגיע לשיאים כל פעם מחדש

יחמם איש פאנקי פיש רועי אלעל

בלאונג' העליון אלין גרסין ודי ג'יי אירוסיב

פתיחת דלתות 23:00
מחיר 80 ש"ח

מכירה מוקדמת בפאנקי פיש יוחנן הסנדלר 4 ת"א
עד יום רביעי 50 ש"ח
ו60 ש"ח אחרי

מתחילים כרגיל ב 23:00
למוקדמות, רשימות ובירורים:
Phone: 0545258607
E-mail & MSNm : [email protected]
ICQ: 66892942
Shahar
+1
Flotser
זין שזה יום אחד לפני המבחן האחרון שלי
:whip:
חציל חציל אבל לזה הייתי בא....
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
זין שזה יום אחד לפני המבחן האחרון שלי
:whip:
חציל חציל אבל לזה הייתי בא....


דיבורים דיבורים אבל אין מה לאכול
Meltdown
מגיע ועוד איך
THE_BLUE_DRAGON
כן רובכם כבר שמעתם פול דייויס מסירקוליישן לא יגיע השבוע
האירוע נדחה לשבועות הקרובים ערב בעיות הגעה.
ושוב האירוע נדחה ולא בוטל.

הליין-אפ של השבוע הוא:
אז במקום פול
הקדמנו את ההופעה המדהימה שהיתה אמורה להיות שבוע הבא

מופע האיחוד של ההרכב קוקוביט
שהם דני מקוב וגיא גרבר יחד עם אייל הבסיסט הכי קול בת"א

הופעה ראשונה של ההרכב אחרי שלוש שנים
ואם מה שעבר על גיא בתקופה הזאת
אני חושב שנקבל מוסיקה לא פחות טובה בלייב
יחמם אלעל יסגור סלאומי
יאללה בלגן!



CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement