|
Kindred Spirits - Sugar mountain (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
1) er is toch niks mis met mainstream ... als't nie goe zou klinke zou't nie mainstream zijn :p |
Je kan ook goed klinken en niet mainstream zijn natuurlijk :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Je kan ook goed klinken en niet mainstream zijn natuurlijk :p |
uiteraard :cool: |
|
|
| TOR |
| ik moet zeggen, die piano was een goed idee :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb de eerste post geëdit met een link naar de laatste versie (met piano) :) |
|
|
| Dark Apostle |
Ik zal het kort uitdrukken
Het nummer smaakt me maar irriteert me tegelijk.
Het geheel straalt een rustig zomers gevoel uit waarmee totaal niets miss is, het is echter de beat/kick die me kiekevel geeft. Die conga's geven het nummer veel sterk een "lazy" gevoel waardoor het in mijn oren klinkt als een nummer dat vooral gemikt is op een publiek dat niet liever doet dan in trendy clubs te hangen en de multi-cultureel uit uit te hangen, je kent ze wel, de Scapa-Oxfam hybride.
Het is nu niet dat ik het zo schandalig vind dat ik het nummer naar mijn prullebak verwijs, maar persoonlijk had ik liever een breakbeat of triphop ritme gehoord, meer ambient dan house dus. |
|
|
| Eagle` |
ethische sfeer rond het hele nr, die gecreeerd wordt door verschillende instrumenten, is pritty much ace imo, chill sfeertje ook, juist die piano verkloot naar mijn gevoel,altijd die standaard pianosounds, probeer is gewoon dezelfde sound te creeren maar met een ander instrument, ik zeg maar wat een harp, of andere ethnishe instrumenten om het gevoel van het begin te houden.
Neem nu die Hybrid remix van Tears From the moon,ook met zon harp erin klonk echt super die remix
Geen idee of er veel verschillende instrumenten beschikbar zijn in de betreffende muzieksoftware maar goed, so don't shoot me if it's not ... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
/klikt link opnieuw
wilt u het bestaande bestand overschrijven?
noOOOOOOOOOOOOo uiteraard niet :p
OEF, net op tijd op de nee knop geduwd :D
...
euhmn, klinkt idd beter naar mijn smaak ... maar ja, hou dat remix pakketje maar klaar, hier wil'k iets anders mee aanvangen ... funkyer ... korter ... krachtiger
moet haalbaar zijn :p
bring it on ... begin eraan vanaf volgende week maandag :p |
|
|
| Jasperovitsj |
I'm sorry to say this, maar ik ga toch de versie zonder piano spelen :)
De piano klinkt wel heel mooi en past harmonisch perfect bij alle andere sounds, maar ze past naar mijn smaak gewoon niet in het geheel van het nummer, het wordt er een beetje te "mellow" en te loungy door vind ik :s
Het zou wel ideaal zijn - zoals Rafic zei - voor een meer downtempo of triphop-achtige remix :) |
|
|
| Freezel |
Topnummer weer door de heren TOR en Pumaz!
Bij deze ook een aanvraag om hem te mogen draaien en tevens een non-piano versie erbij voor op het CD-tje (want deze heb ik net gemist) :D |
|
|
| Icone |
Aha, dus TOR was die 'andere artiest' ;)
ff luisteren...
EDIT: tja, klinkt lekker 'alternatief Belgisch'... meer kan ik ni zeggen vrees ik, 't is ni echt mijne stijl :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Icone
Aha, dus TOR was die 'andere artiest' ;) |
Eigenlijk niet, TOR was gewoon de andere voor :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by Jasperovitsj Het zou wel ideaal zijn - zoals Rafic zei - voor een meer downtempo of triphop-achtige remix :) |
downtempo?
naaaaaaaaah
progressief basslijntje eronder, funky guitar ... mss nog panfluitje ofzo ...
met zo'n drums moede shake :D
shake zeg'k u ! :eyes: :haha: :D |
|
|
|
|