return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טוב אז למי שמכיר אותי ולמי שלא מכיר אותי
View this Thread in Original format
DjChook
אז ככה קוראים לי חן אני בן 17 מרמת גן
ואני אוהב טראנס, עכשיו כשקיבלתי את האיידיאסאל שלי
אני אוכל לשבת פה הרבה יותר, כפי שאתם רואים
טראנס אדיקט הוא אתר שאני מכיר כבר המוןןןן המוןןן זמן,
אז ככה, אני מכיר פה חלק, גם כי יש לי אותם באייסיקיו, אז רק רציתי להגיד לכם, לאנשים הרציניים פה, שאני פה !
וגם אני אתחיל לעבוד על חתימה נורמלית :))

יאלה אחים שלי, יש עוד דברים לעשות ...

ביי ביי וזכרו

ישראל היא מעצמת טראנס, לא משנה כמה מפוצצים אותנו, אנחנו נמשיך לרקוד ולהשתגע,

ב-ל-א-ג-ן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אז ככה קוראים לי חן אני בן 17 מרמת גן
ואני אוהב טראנס, עכשיו כשקיבלתי את האיידיאסאל שלי
אני אוכל לשבת פה הרבה יותר, כפי שאתם רואים
טראנס אדיקט הוא אתר שאני מכיר כבר המוןןןן המוןןן זמן,
אז ככה, אני מכיר פה חלק, גם כי יש לי אותם באייסיקיו, אז רק רציתי להגיד לכם, לאנשים הרציניים פה, שאני פה !
וגם אני אתחיל לעבוד על חתימה נורמלית :))

יאלה אחים שלי, יש עוד דברים לעשות ...

ביי ביי וזכרו

ישראל היא מעצמת טראנס, לא משנה כמה מפוצצים אותנו, אנחנו נמשיך לרקוד ולהשתגע,

ב-ל-א-ג-ן


מה המצב אחי??

נעים מאוד אני רועי
eXeTik
Welcome aboard :toothless
אני רונן...
MoSH_MaN
שנים לא ראיתי אותך כאן חן מזל טוב על האי די ס אל


אגב מי שרוצה לדעת הוא הכיר לי את האתר הזה...
Dj-2TaLL
ברוכים הבאים, החוזרים והנמצאים על אהבתם לטראנס!!!
:)
אני נמרוד, ואם אתה רוצה אני יוכל לנסות להכין לך איזה סיג נחמד...
(יובל לפניך בטור...:))
DJ-Energy
היי אחי...
אני מנחש שאתה מכיר אותי כבר
אני יובל
:)
Dj Black
אני תומר ואני אלכוהולסיט

אוהבים אותך תומר
:stongue:


סתם סתם
אני תומר בקיצור
תומר זה השם שלי יש לי רק שם אחד
תומר
אמרתי כבר שקוראים לי תומר
כי אם לא אז הנה אני אומר
קוראים לי תומר
תומר זה השם שלי למי שלא הבין
ולרענון קצר שמי הוא תומר
תומר
רק תומר
תומר וזהו
*כף שטות*
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black
אני תומר ואני אלכוהולסיט

אוהבים אותך תומר
:stongue:


סתם סתם
אני תומר בקיצור
תומר זה השם שלי יש לי רק שם אחד
תומר
אמרתי כבר שקוראים לי תומר
כי אם לא אז הנה אני אומר
קוראים לי תומר
תומר זה השם שלי למי שלא הבין
ולרענון קצר שמי הוא תומר
תומר
רק תומר
תומר וזהו
*כף שטות*
;)


איך אמרת שקוראים לך??

לא הצלחתי לקלוט את השם...

:D
DjChook
גם אני לא

תחזור עליו בבקשה..

:)
MoSH_MaN
גדול...........

זה גדול במשמעות ההפוכה אם אתה תשמע את זה תבין יותר טוב

קיץ קץ לא מצחיק....:toothless

Dj Moriano
אני איתן
Izzy
hey choook :)
we're happy to see you come active agian. the forum here is really staring to grow big
"tethadesh" on your new DSL connection!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement