|
טוב אז למי שמכיר אותי ולמי שלא מכיר אותי
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אז ככה קוראים לי חן אני בן 17 מרמת גן
ואני אוהב טראנס, עכשיו כשקיבלתי את האיידיאסאל שלי
אני אוכל לשבת פה הרבה יותר, כפי שאתם רואים
טראנס אדיקט הוא אתר שאני מכיר כבר המוןןןן המוןןן זמן,
אז ככה, אני מכיר פה חלק, גם כי יש לי אותם באייסיקיו, אז רק רציתי להגיד לכם, לאנשים הרציניים פה, שאני פה !
וגם אני אתחיל לעבוד על חתימה נורמלית :))
יאלה אחים שלי, יש עוד דברים לעשות ...
ביי ביי וזכרו
ישראל היא מעצמת טראנס, לא משנה כמה מפוצצים אותנו, אנחנו נמשיך לרקוד ולהשתגע,
ב-ל-א-ג-ן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז ככה קוראים לי חן אני בן 17 מרמת גן
ואני אוהב טראנס, עכשיו כשקיבלתי את האיידיאסאל שלי
אני אוכל לשבת פה הרבה יותר, כפי שאתם רואים
טראנס אדיקט הוא אתר שאני מכיר כבר המוןןןן המוןןן זמן,
אז ככה, אני מכיר פה חלק, גם כי יש לי אותם באייסיקיו, אז רק רציתי להגיד לכם, לאנשים הרציניים פה, שאני פה !
וגם אני אתחיל לעבוד על חתימה נורמלית :))
יאלה אחים שלי, יש עוד דברים לעשות ...
ביי ביי וזכרו
ישראל היא מעצמת טראנס, לא משנה כמה מפוצצים אותנו, אנחנו נמשיך לרקוד ולהשתגע,
ב-ל-א-ג-ן |
מה המצב אחי??
נעים מאוד אני רועי |
|
|
| eXeTik |
Welcome aboard :toothless
אני רונן... |
|
|
| MoSH_MaN |
שנים לא ראיתי אותך כאן חן מזל טוב על האי די ס אל
אגב מי שרוצה לדעת הוא הכיר לי את האתר הזה... |
|
|
| Dj-2TaLL |
ברוכים הבאים, החוזרים והנמצאים על אהבתם לטראנס!!!
:)
אני נמרוד, ואם אתה רוצה אני יוכל לנסות להכין לך איזה סיג נחמד...
(יובל לפניך בטור...:)) |
|
|
| DJ-Energy |
היי אחי...
אני מנחש שאתה מכיר אותי כבר
אני יובל
:) |
|
|
| Dj Black |
אני תומר ואני אלכוהולסיט
אוהבים אותך תומר
:stongue:
סתם סתם
אני תומר בקיצור
תומר זה השם שלי יש לי רק שם אחד
תומר
אמרתי כבר שקוראים לי תומר
כי אם לא אז הנה אני אומר
קוראים לי תומר
תומר זה השם שלי למי שלא הבין
ולרענון קצר שמי הוא תומר
תומר
רק תומר
תומר וזהו
*כף שטות*
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black
אני תומר ואני אלכוהולסיט
אוהבים אותך תומר
:stongue:
סתם סתם
אני תומר בקיצור
תומר זה השם שלי יש לי רק שם אחד
תומר
אמרתי כבר שקוראים לי תומר
כי אם לא אז הנה אני אומר
קוראים לי תומר
תומר זה השם שלי למי שלא הבין
ולרענון קצר שמי הוא תומר
תומר
רק תומר
תומר וזהו
*כף שטות*
;) |
איך אמרת שקוראים לך??
לא הצלחתי לקלוט את השם...
:D |
|
|
| DjChook |
גם אני לא
תחזור עליו בבקשה..
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
גדול...........
זה גדול במשמעות ההפוכה אם אתה תשמע את זה תבין יותר טוב
קיץ קץ לא מצחיק....:toothless |
|
|
| Izzy |
hey choook :)
we're happy to see you come active agian. the forum here is really staring to grow big
"tethadesh" on your new DSL connection! |
|
|
|
|