return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
18!
View this Thread in Original format
eXeTik
קצת באיחור (היומולדת שלי זה ב-2) אבל לא נורא...
אני כבר לא קטין (איזה זין- עכשיו יכולים לתבוע אותי על אונס קטינות:))
ראבאק! יש משהו טוב בלהיות בן 18?!

אהה כן... מסיבות על רמה :)

בכל מקרה- לא יצא לי להיות בפורומים האלה כלכך הרבה, אבל בזמן האחרון אני נכנס יותר ויותר ואנשים פה באמת אחלה :)
Hell_Copter
מזל טוב אחי

ספר לי על המסיבות שעכשיו אתה יכול להכנס אליהן

שעוד שנהוחצי ככה אני ילך גם


:)
s0undw4v3
מזל טוב אחי!! :D

ואם אתה דואג לאונס קטינות - עכשיו יש לך אונס רגיל... :D
Dj-2TaLL
מזל טוב אחי...
אתה עשית את הסיג לבד?
אהבתי את הסטייל הזה...
:)
eXeTik
כן אחי, אני מתעסק עם גרפיקה...
העיצוב האחרון שלי זה
hxxp://www.fxp-matrix.com

עיצבתי שם ה-כל :)
Agent-Fire
quote:
Originally posted by eXeTik
כן אחי, אני מתעסק עם גרפיקה...
העיצוב האחרון שלי זה
hxxp://www.fxp-matrix.com

עיצבתי שם ה-כל :)

וואו ממש יפה....
נרשמתי לבורד הזה, אני מקווה למצוא שם דברים טובים...
Dj-2TaLL
יווווווווווווווווווו
איזה בעסה!!!
לא נכנס לי לאתר...
אולי לא רשמתי טוב ת'כתובת???
תוכל אולי לעשות לינק לילדים קשים?
:toothless :toothless :toothless
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
יווווווווווווווווווו
איזה בעסה!!!
לא נכנס לי לאתר...
אולי לא רשמתי טוב ת'כתובת???
תוכל אולי לעשות לינק לילדים קשים?
:toothless :toothless :toothless


אז קודם כל מזל טוב מזל טוב לילד בר המצווה עם הטפיחה הענקית הזאת במכנסיים..חח קיציס

מזל טוב

עכשיו נמרוד יא קשה

hxxp:\\
זה בשביל שלא יהיה
direct links
לאתרים אחרים וכן לא הרבה אוהבים את זה

אזזה אמור להיות
http://...
Dj-2TaLL
את זה קלטתי...
זה עדיין לא עולה...
אולי זה פשוט המחשב שלי...

טוב הכול בגלל מוש בכל מקרה...
:D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement