|
18!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
קצת באיחור (היומולדת שלי זה ב-2) אבל לא נורא...
אני כבר לא קטין (איזה זין- עכשיו יכולים לתבוע אותי על אונס קטינות:))
ראבאק! יש משהו טוב בלהיות בן 18?!
אהה כן... מסיבות על רמה :)
בכל מקרה- לא יצא לי להיות בפורומים האלה כלכך הרבה, אבל בזמן האחרון אני נכנס יותר ויותר ואנשים פה באמת אחלה :) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אחי
ספר לי על המסיבות שעכשיו אתה יכול להכנס אליהן
שעוד שנהוחצי ככה אני ילך גם
:) |
|
|
| s0undw4v3 |
מזל טוב אחי!! :D
ואם אתה דואג לאונס קטינות - עכשיו יש לך אונס רגיל... :D |
|
|
| Dj-2TaLL |
מזל טוב אחי...
אתה עשית את הסיג לבד?
אהבתי את הסטייל הזה...
:) |
|
|
| eXeTik |
כן אחי, אני מתעסק עם גרפיקה...
העיצוב האחרון שלי זה
hxxp://www.fxp-matrix.com
עיצבתי שם ה-כל :) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן אחי, אני מתעסק עם גרפיקה...
העיצוב האחרון שלי זה
hxxp://www.fxp-matrix.com
עיצבתי שם ה-כל :) |
וואו ממש יפה....
נרשמתי לבורד הזה, אני מקווה למצוא שם דברים טובים... |
|
|
| Dj-2TaLL |
יווווווווווווווווווו
איזה בעסה!!!
לא נכנס לי לאתר...
אולי לא רשמתי טוב ת'כתובת???
תוכל אולי לעשות לינק לילדים קשים?
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יווווווווווווווווווו
איזה בעסה!!!
לא נכנס לי לאתר...
אולי לא רשמתי טוב ת'כתובת???
תוכל אולי לעשות לינק לילדים קשים?
:toothless :toothless :toothless |
אז קודם כל מזל טוב מזל טוב לילד בר המצווה עם הטפיחה הענקית הזאת במכנסיים..חח קיציס
מזל טוב
עכשיו נמרוד יא קשה
hxxp:\\
זה בשביל שלא יהיה
direct links
לאתרים אחרים וכן לא הרבה אוהבים את זה
אזזה אמור להיות
http://... |
|
|
| Dj-2TaLL |
את זה קלטתי...
זה עדיין לא עולה...
אולי זה פשוט המחשב שלי...
טוב הכול בגלל מוש בכל מקרה...
:D :D :D :D :D |
|
|
|
|