|
Kan het meliger!!??
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |

dit ken toch ook...:rolleyes: |
|
|
| Oxygen |
eeehhh..............klopt!:D
Mijn fout!:whip: |
|
|
| Henkie_henk |
| whaha dis idd humor :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
lekkere onzinnige threads zeg (ook die van Sinterklaas)
maar goed, ik heb toch niks beters te doen.
Om verder te komen dan TranceAddict in Training, zul je toch wel wat nuttiger moeten gaan posten hoor! ;) |
|
|
| Dj Lex |
| hehe ja is wel melig ja, typisch mailhumor |
|
|
| raoel |
Dis echt dreuge humor, sjonge jonge zeg.
Je moet er maar op komen |
|
|
| Flippe |
HUMMOR!
die zeijn echt wel vet! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by raoel
Dis echt dreuge humor, sjonge jonge zeg.
Je moet er maar op komen |
...hoe kom je er af.... |
|
|
| Boss |
hehe... hij's ook nog wel leuk als je niet lamlazerus bent hoor :D |
|
|
|
|