return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Hallo allemaal!
View this Thread in Original format
Muppet
He fellow ta's,

yeps, na een absentie van 6 maanden ben ik weer terug op het forum (alhoewel ik gok dat weinig enig benul hadden dat ik weg was:-))

Ik ben voor 6 maanden naar nieuw-zeeland/australie/hong kong en fiji geweest, wat helemaal geweldig was natuurlijk.

Het enige nadeel van dit alles is dat ze daaro geen dans muziek kennen, behalve drumm and bass en de klere rap (sorry voor mensen die dat mooi vinden maar komt je op een gegeven moment de strot uit) Op mij i-pod had ik natuurlijk wel wat muziek staan, maar naar 20 keer tiesto in concert, scott bond live at exposure en dergelijke wil je weer wat nieuws.

Mijn vraag aan jullie is dan ook, wat is er allemaal nieuw??? wat zijn de beste nieuwe nummers, sets en cd's?

Tnx voor de moeite alvast people,

see ya!

Muppet
SnuggLe
Ik zeg: Pics or stfu!
Muppet
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg: Pics or stfu!


ik zeg geef mij een site om het erop te zetten en ik zal het u tonen
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg: Pics or stfu!


Je neemt me de woorden uit de mond...:D
Muppy
Hey en welkom terug!

euhm de nieuwste releases?
tjek ff de site van armin...daar kan je alle asots bekijken die hij sinds jouw afwezigheid heeft gedaan. Je kan dan meteen ook kijken wat hot en not is!:D

en verder...
G&D @ Broadway San Diego is vet...
robin
Als je ze resized kan ik dr wel een zooi voor je hosten, voor een tijdje (30-40mb) gooi ze wel op mn lycos die ik toch niet gebruik. Of iemand moet een betere oplossing hebben :)
Little Theseus
Je komt na een halfjaar terug naar Nederland en Watskeburt!?
Dazzle
Misschien ideetje:

www.photobucket.com
jp
En... nog geneukt?
Muppy
quote:
Originally posted by Little Theseus
Je komt na een halfjaar terug naar Nederland en Watskeburt!?


ROFL:haha:

New Wave
Voor nieuwe dingen in nederland kan je in de desbetreffende thread terecht.:o HEIL NEW WAVE!
TranceFool
Welkom terug :D

Tja wat is er het afgelopen half jaar gebeurd.....
Tiesto is uit de scene gestapt omdat hij een contract heeft getekend bij Talpa, Jean is weer helemaal hot! Armin is gestopt met Trance, voortaan A State Of Techno en zo kan ik nog wel een aantal pagina's volschrijven
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement