return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
I'm Back!
View this Thread in Original format
Flippe
hej mensen, na een week geen pc gehad te hebben, ben ik nu eindelijk terug :)
Ik weet dat jullie dat erg vinden maar ja, das dan pech voor jullie.

Ik heb nu een AMD Athlon XP 1600 :cool:
Blik
je weet hoe blij zij altijd zijn met useless posts :p

welkom terug man, en die 6 GB aan muziek die je kwijt bent geraakt krijg je nog wel terug
Ruben_Dubbink
ik was dus niet de enige die het opviel dat Flippe echt overal een antwoord op heeft (laten we het maar zo noemen! ;) )

Leuk dat je er weer bent!
HiGH_NrG
WB d00d! :D
New Wave
donders, das dus wak een week niet gezien had........die zwemmers..............

flippuh, we waren je niet vergeten hoor, we houden van je........... ;)


latox
Flippe
quote:
Originally posted by New Wave


flippuh, we waren je niet vergeten hoor, we houden van je........... ;)


Gelukkig :p
TimeportE
jeeh onze Flippe is terug, de TA die even snel (useless) posts plaatst als zijn favoriete zwemmer baatjes trekt.. :D:D:D
Dj Alpha
ik vond t al zo stil op t forum :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Flippe
hej mensen, na een week geen pc gehad te hebben, ben ik nu eindelijk terug :)
Ik weet dat jullie dat erg vinden maar ja, das dan pech voor jullie.


Heee Flippe, welcome back! :)

quote:

Ik heb nu een AMD Athlon XP 1600 :cool:


van de Sint gekregen??? :p ;) :)
!_PeTrUs_!
Je processor zegt natuurlijk nix, maar goed.

WB!!

John
WB =)
en je processor is een stuk beter dan de mijne...je hd zal ook vast wel groter zijn (mijn grootste probleem is dat heh)
mzzzls
TranceFool
welkom terug :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement