|
I'm Back!
|
View this Thread in Original format
| Flippe |
hej mensen, na een week geen pc gehad te hebben, ben ik nu eindelijk terug :)
Ik weet dat jullie dat erg vinden maar ja, das dan pech voor jullie.
Ik heb nu een AMD Athlon XP 1600 :cool: |
|
|
| Blik |
je weet hoe blij zij altijd zijn met useless posts :p
welkom terug man, en die 6 GB aan muziek die je kwijt bent geraakt krijg je nog wel terug |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ik was dus niet de enige die het opviel dat Flippe echt overal een antwoord op heeft (laten we het maar zo noemen! ;) )
Leuk dat je er weer bent! |
|
|
| New Wave |
donders, das dus wak een week niet gezien had........die zwemmers..............
flippuh, we waren je niet vergeten hoor, we houden van je........... ;)
latox |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by New Wave
flippuh, we waren je niet vergeten hoor, we houden van je........... ;)
|
Gelukkig :p |
|
|
| TimeportE |
| jeeh onze Flippe is terug, de TA die even snel (useless) posts plaatst als zijn favoriete zwemmer baatjes trekt.. :D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| ik vond t al zo stil op t forum :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Flippe
hej mensen, na een week geen pc gehad te hebben, ben ik nu eindelijk terug :)
Ik weet dat jullie dat erg vinden maar ja, das dan pech voor jullie.
|
Heee Flippe, welcome back! :)
| quote: |
Ik heb nu een AMD Athlon XP 1600 :cool: |
van de Sint gekregen??? :p ;) :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Je processor zegt natuurlijk nix, maar goed.
WB!! |
|
|
| John |
WB =)
en je processor is een stuk beter dan de mijne...je hd zal ook vast wel groter zijn (mijn grootste probleem is dat heh)
mzzzls |
|
|
| TranceFool |
| welkom terug :) |
|
|
|
|