|
Hemkade48
|
View this Thread in Original format
| ABBEX |
Beste Mensen,
ff uw aand8 voor t volgende:
Zoals bekend zijn er wat problemen met de HEMKADE 48 in Zaandam.
Nu weten jullie denk k ook wel dat de hemkade48 toch wel open moet blijven,
gewoon om de reden dat er bijna ELK weekend gewoon n vet feest gehouden wordt.
kijk daarom ff op: http://www.hemkade.nl
en stuur ff n mailtje voor die petitie !!!
ps: elke vorm van discussie over drugs in t uitgaan is welkom,
thanx&greetz
ABBEX |
|
|
| Dj Alpha |
correctie: gehouden WERD :D
nee grapje is wel weer trieste zaak.. Petrus, ga eens bidden voor onze discotheek ;):p |
|
|
| Blik |
| nog nooit geweest maar mailtje word verstuurd |
|
|
| Henkie_henk |
| idd heel zonde.. gaat wel meeltje sturen.. |
|
|
| mido |
| Ze hebben mijn steun!!!!! |
|
|
|
|