|
Trance stromen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Is dance familie van trance? |
Het is geïnspireerd door ja, hoewel ze trance, techno,etc vaak onder dance plaatsen en dance op zich ook een genre is, allemaal heel verwarrend voor een simpele bouwvakker als ik |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
zeg ik ook elke keer tegen Ferry Corsten als hij vol fierheid zijn nieuwste productie door mij wil laten goedkeuren |
dees slaagt echt op niks
zonneslag gekregen jongen? |
|
|
| kutvolkots |
| Dance vind ik minder prettige muziek, de naam zegt het al. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
dees slaagt echt op niks
zonneslag gekregen jongen? |
Eerrrrmmmm pooley zou je dat al niet gewoon moeten zijn dat ik 50-60% van de tijd onzin uitkraam? Dus ik heb echt geen zonneslag nodig voor zo'n onzin te posten.
Pooley'ke je stelt me teleur, ik zou dat allemaal nimeer moeten uitleggen :( |
|
|
| Kaidreas |
rafic je vergeet nog
DieHard-PRIG: de underground van de underground PROG, het komt maar heel zelden voor dat een sterfelijke mens dit te horen krijgt. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
rafic je vergeet nog
DieHard-PRIG: de underground van de underground PROG, het komt maar heel zelden voor dat een sterfelijke mens dit te horen krijgt. |
Sorry meester Kai'Dreas, u ben dan ook veel meer bedreven in de Occulte Kennis des Trance, ik moet nog veel leren |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Sorry meester Kai'Dreas, u ben dan ook veel meer bedreven in de Occulte Kennis des Trance, ik moet nog veel leren |
star wars goes trance?:toothless |
|
|
| kutvolkots |
| Star wars is de Tiësto van de Science Fiction. |
|
|
| Kaidreas |
| en tiesto is de star wars van EDM |
|
|
| kutvolkots |
| Ja. Zo had ik het nog niet bekeken maar laten we het eens over apenkroketten hebben? |
|
|
| Kaidreas |
| apenkroketten? sinds wanneer bestaat zoiets? gefrituurde apenkl*ten? |
|
|
| kutvolkots |
Mensen zijn ook apen en er is zo'n overvloedige vooraad.
Zoals Berard altijd al zegt. 'Alleen om de wildstand op peil te houden.' |
|
|
|
|