return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Trance stromen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
quote:
Originally posted by X-Tune
Is dance familie van trance?


Het is geïnspireerd door ja, hoewel ze trance, techno,etc vaak onder dance plaatsen en dance op zich ook een genre is, allemaal heel verwarrend voor een simpele bouwvakker als ik
pooley
quote:
Originally posted by Dark Apostle
zeg ik ook elke keer tegen Ferry Corsten als hij vol fierheid zijn nieuwste productie door mij wil laten goedkeuren

dees slaagt echt op niks
zonneslag gekregen jongen?
kutvolkots
Dance vind ik minder prettige muziek, de naam zegt het al.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by pooley
dees slaagt echt op niks
zonneslag gekregen jongen?



Eerrrrmmmm pooley zou je dat al niet gewoon moeten zijn dat ik 50-60% van de tijd onzin uitkraam? Dus ik heb echt geen zonneslag nodig voor zo'n onzin te posten.

Pooley'ke je stelt me teleur, ik zou dat allemaal nimeer moeten uitleggen :(
Kaidreas
rafic je vergeet nog

DieHard-PRIG: de underground van de underground PROG, het komt maar heel zelden voor dat een sterfelijke mens dit te horen krijgt.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
rafic je vergeet nog

DieHard-PRIG: de underground van de underground PROG, het komt maar heel zelden voor dat een sterfelijke mens dit te horen krijgt.


Sorry meester Kai'Dreas, u ben dan ook veel meer bedreven in de Occulte Kennis des Trance, ik moet nog veel leren
Bertn
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Sorry meester Kai'Dreas, u ben dan ook veel meer bedreven in de Occulte Kennis des Trance, ik moet nog veel leren


star wars goes trance?:toothless
kutvolkots
Star wars is de Tiësto van de Science Fiction.
Kaidreas
en tiesto is de star wars van EDM
kutvolkots
Ja. Zo had ik het nog niet bekeken maar laten we het eens over apenkroketten hebben?

Kaidreas
apenkroketten? sinds wanneer bestaat zoiets? gefrituurde apenkl*ten?
kutvolkots
Mensen zijn ook apen en er is zo'n overvloedige vooraad.


Zoals Berard altijd al zegt. 'Alleen om de wildstand op peil te houden.'
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement