|
Munich - Desyn Masiello
|
View this Thread in Original format
| tifosi135 |
| 01/07/05 Desyn Masiello - Prinzip Club, Muenchen....anyone going?? |
|
|
| BranHelicase |
Heute? Geht sehr schlecht... Bin auf ner Geburtstagsfeierei und wenn, dann wär ich eh auf der TranceAtlantic...
-> No Time. |
|
|
| dj_macgyver |
| sorry, but first friday of the month is reserved for tranceatlantic ;) |
|
|
| shattered~soul |
| quote: | Originally posted by BranHelicase
... dann wär ich eh auf der TranceAtlantic...
|
place to be ;)
sry |
|
|
|
|