return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Foto's online van MiDo en Remy-D op Massive 24-11-2001
View this Thread in Original format
mido
Ga maar allemaal kijken naar onze zotte koppen die helemaal de weg kwijt zijn!! whahahaha :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


http://mido.servebeer.com


JoeHoe

WOEI!!!!!!!!
basvh
vette fotos hoor, als je zin hebt kijk ook ff naar mijn fotos van impulz
mido
quote:
Originally posted by basvh
vette fotos hoor, als je zin hebt kijk ook ff naar mijn fotos van impulz


Moet ik wel weten waar ze staan! :P
Flippe
Strakke Foto's!

Enne bashv
zal ook ff bij die van jou kijken!
TimeportE

wie is wie van links naar rechts.. als ik het goed heb is dat Bellie 2de van rechts, toch??... coole fotos trouwens, je ziet trouwens duidelijk dat het steeds vochtiger werd de hele avond door want de fotos worden steeds minder duidelijk..

trouwens wie is hier van het moment aan het genieten!! :p:p
mido
Als jullie mij kunnen vertellen hoe ik hier een foto's plaats dan kan ik een Van links naar Recht opstelling maken. :D:D:D:D:D
TimeportE
quote:
Originally posted by mido
Als jullie mij kunnen vertellen hoe ik hier een foto's plaats dan kan ik een Van links naar Recht opstelling maken. :D:D:D:D:D

bij je post.. pak de url link naar je pic en dan druk op de knop IMG boven het gedeelte waar jij je post tikt.. de rest wijst zich van zelf..
magrec
Hmmz leuke foto's maar wat mij opvalt is dat jullie flesjes in jullie handen hebben. Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik naar een id&t feest ben geweest maar zijn ze er nu achter dat water in flesjes wel heel erg handig is??????
Yarnie
Degene in het gele wildlife shirt is Remy-D.
En met dat blauwe shirt is ^Mido^
Maar jullie waren volgens mij wel ver weg op dit feessie :toothless
mido
quote:
Originally posted by Yarnie
Degene in het gele wildlife shirt is Remy-D.
En met dat blauwe shirt is ^Mido^
Maar jullie waren volgens mij wel ver weg op dit feessie :toothless


HMMMMMMMMMZZZZZZZZZZZZ............

Die in dat gele shirt is inderdaad Remy-D en godzeidank dat ik niet die ene ben in dat blauwe shirt.

Ik ben die met dat groene shirt met het G-sus logo.

Ennuh we waren gruwelijk de weg kwijt althans ik. :D:D:D:D :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

mido
De foto's zijn verplaatst naar een veel snellere server!

Dat is geworden -=> www.housenation.nl/massive <=-

Laters!
mido
quote:
Originally posted by magrec
Hmmz leuke foto's maar wat mij opvalt is dat jullie flesjes in jullie handen hebben. Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik naar een id&t feest ben geweest maar zijn ze er nu achter dat water in flesjes wel heel erg handig is??????


Inderdaad erg handig! Mits je de dop erbij krijgt!

In het begin van de avond krijg je die meestal wel. Maar dan moet je hem echt goed bewaren!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement