|
Gta החדש
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
תקשיבו הורדתי אותו מהליונטוורק
הגרסה שמגיע קובץ 4 ג'יגה
עכשיו שאלה אולי הכי מטומטמת....אבל מה אני עושה עכשיו
תענו דחוף
תודה |
|
|
| omergunr |
חחחח
סמן את כולם ופתח את הכל דרך
WINWAR
תהנה.. |
|
|
| yahel222 |
אני מניח שהתכוונת
WINRAR
תודה אני פותח את זה.... |
|
|
| cluBBer |
בטח יש לך שם קובץ
ISO
תצטרך לצרוב אותו על דיסק |
|
|
| Flotser |
אם זה קובץ
iso
אל תפתח את זה עם
winrar
(אפילו שהוא מזהה לך אותו כבר קובץ של
winrar)
אם יש לך צורב
dvd
אז פשוט תצרוב את זה
ואם אין לך,
אז פשוט תוריד את התוכנה
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/por...ategory&catid=5
ואחרי שתתקין אותה יופיע לך למטה ליד השעון ריבוע אדום כזה
ושמה תבחר
mount image
ותבחר את הקובץ
ואז תראה כאילו נוסף לך כונן
dvd
חדש במחשב,
שבפנים "יושב" הדיסק התקנה של המשחק...
תתקין, תעתיק את הקראק...
:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
השליטה עם העכבר יכולה לשגע פיל :wtf:
משחק בן זונה אבל |
|
|
| omergunr |
אתה לא חייב לשחק עם אינברט מאוס...
לך לאפשריות של העכבר ותוריד את הוי שנמצא בריבוע של האיבנרט מאוס...
בטח הורדת HOOLIDUM שזה בא ישר על אינברט מאוס
:<> |
|
|
| coby |
אחד המשחקים החזקים !
יש בוא השקעה מטורפת |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by omergunr
אתה לא חייב לשחק עם אינברט מאוס...
לך לאפשריות של העכבר ותוריד את הוי שנמצא בריבוע של האיבנרט מאוס...
בטח הורדת HOOLIDUM שזה בא ישר על אינברט מאוס
:<> |
לא חושב שיש קשר...
אבל לצערי מחקתי את המשחק וגם את התתקנה שלו...
אחרי שנתקעתי עוד בעיר הראשונה ב3 משימות מעצבנות
(המשימה הראשונה לחלץ את og loc מהכלא
המשימה של ריידר שצריך להרים ארגזים
ולא היה לי כוח לעשות את המירוץ מכוניות של סזאר ולפנדו הזה |
|
|
| omergunr |
| העכבר היה הפוך כזה? |
|
|
| ROBERTO |
| אממ משחק יפה אבל מעצבן אחרי כמה פעמיים... |
|
|
| Viber |
חחח זאת הבעיה באינטרנט... כול אחד שלא יודע להעריך את הדבר הכי קרוב למישחק מושלם מוריד את זה בכמה שעות ואז מתלונן ולא מעריך.
אפשר לשלוט רק עם המיקלדת אם זה כול כך מטריד - למרות שעם העכבר הכי כיף!
אחלה מוזיקה,אחלה ליהוק,השקעה עצומה במפות ובפרטים של המישחק ושלא נדבר על הסטאנטינג! |
|
|
|
|