|
*<=) Jul...
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
tänkte bara höra med er mysiga jule nissar och jule nissor om vad ni ska göra runt jul och nyår.. Jag tänkte vara hemma och mysa med min familj och dricka glögg och mysa med pepparkakor.. och lite fruktsoppa.. Yummie..
Det vanliga svaret blir säkert "jag ska vara hemma till jul o nyår ska jag festa", men varför inte piffa upp ditt inlägg med lite "mys"-ord och dylikt.. vore väl trelvigt.
mys-mys på er alla.. *MYSA*
// jul-fruktish
:rolleyes: |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
och lite fruktsoppa.. |
Att du ens behöver nämna det....
Vem firar jul utan fruktsoppa ?!?!?
:D:D:D |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
Det vanliga svaret blir säkert "jag ska vara hemma till jul o nyår ska jag festa", men varför inte piffa upp ditt inlägg med lite "mys"-ord och dylikt.. vore väl trelvigt.
|
Nu får man nästan prestationsångest :) . Kanske ska dra ett julrim! eller kanske inte..
Ska va i stan o dricka glögg och äta pepparkakor. Hoppas vi får snö snart så att julen blir vit..
Tänkte fråga, har nån något schysst julklappstips? Jag måste köpa saker till typ 8 pers och vanligtvis blir det så att man kastar sig ut den 23:dje med svetten rinnande och köper skit som folk ändå inte vill ha för pengar man egentligen inte vill spendera.. |
|
|
| Gaby |
Usch nu får jag julångest... köpa julklappar den 23:e, stress stress och stress...vem ska man käka hos först? Jag hatar att springa från den ena tilll den andra...SUCK!! Jag brukar inte gilla julen...
Men nyår är kul...särskillt iår ;)
Skild familj ...need I say more? :mad: |
|
|
| [A|ienFactory] |
Det är så mycket bra på TV under jullovet.
:D:D:D |
|
|
| King of Clubs |
Jaa, en heeeel drös familjekomedier, kan knappt bärga mig.
Jag gillar inte heller julen så mycket, fast julskyltning e fint. det blir inte så mörkt o grått då.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Tänkte fråga, har nån något schysst julklappstips? Jag måste köpa saker till typ 8 pers och vanligtvis blir det så att man kastar sig ut den 23:dje med svetten rinnande och köper skit som folk ändå inte vill ha för pengar man egentligen inte vill spendera.. |
det där känner man igen allt för väl... jag tar också gärna emot tips :) (trance-skivor går INTE att ge bort till släkten:p) |
|
|
| mindshooter |
Själv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller så köper jag dom.....sen i år har jag slagti in dom i bic mac papper :p asfett........Godis funkar alltid också...alladin askar :)
*mys mys* |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Själv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller så köper jag dom.....sen i år har jag slagti in dom i bic mac papper :p asfett........Godis funkar alltid också...alladin askar :)
*mys mys* |
har du redan slagit in dina klappar.. va jobbit.. jag har köpt biobiljetter till allihop...hoppas dom gillar sagan om ringen:)
*pyssel pyssel* |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
*mys mys* |
Har du redan slagit in dina klappar...va jobbit.. Jag har köpt biobiljetter till alla...hoppas dom gillar sagan om ringen:)
*pyssel pyssel* |
|
|
| [A|ienFactory] |
Vi kan ju ge julklappar till varandra.
(På mindshooters FTP till exempel. :D:D:D:D) |
|
|
| King of Clubs |
Så här brukar det gå:
Far, syster,farbror - nån bok, försöker hitta nån personlig tanke bakom, misslyckas, får ett kort tack..
mor, andra syster, mormor - nån skönhetsartikel, tvål, kräm lr dyl. funkar alltid :)
systerbarn - skiva, film (gärna nåt dom egentligen inte får se för mamma.. ..uppskattas och man får en hafsig teckning t-bax)
Det skulle gå att köpa roligare julkappar, om man bara hade ork, men antagligen blir det ung. ganska exakt så här igen.. biocheck, kan funka.. det värsta är när man får eller ger nåt på en lapp "du får en skiva", har gett den nån gång när saker o ting gått fel (tidsbrist), men hur trisst är inte det? |
|
|
|
|