|
kaartje voor Sensation White over!
|
View this Thread in Original format
| sanderheijnen2 |
| ik heb een kaartje voor vanavond over! Ik ga nu richting de arena dus je kan me alleen nog bellen 0616794458 |
|
|
| MaGiK54 |
| Verkoop je hem zeker voor het dubbele......net zoals je wilde doen voor Armin Only.....:o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Verkoop je hem zeker voor het dubbele......net zoals je wilde doen voor Armin Only.....:o |
Serieus?
sanderheijnen, ophoeren, naaier! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Serieus?
sanderheijnen, ophoeren, naaier! |
Zal ik over dit soort dingen niet serieus zijn, kaartjes was +/- 25 pleuro.....:
| quote: | Originally posted by sanderheijnen2
meen dat ik bij mijn vorige bezoek aan Ocean Diva in Amsterdam vlakbij de boot een parkeerplaats gezien te hebben waar je voor een paar euro de hele nacht kan staan.
Is deze wederom te gebruiken of zijn er andere of betere suggesties voor een parkeerplek.
Heb overigens nog een kaartje die eruit gaat voor € 50,00. Bij intresse kun je me bellen op 06 16794458 |
Dus wat N.W. all ready said: sanderheijnen, ophoeren, naaier! :o |
|
|
| Roger |
| vuile kaartjes hoer! |
|
|
| MaGiK54 |
| Die kneus zal wel weer een paar keertjes teveel hebben gekocht......zodattie ze via marktplaats kan verpatsen en als dat niet lukt probeertie het hier......gewoon ophoeren mottie hier...wij zijn niet gediend van zulke naaiers.....:o |
|
|
| New Wave |
| Inderdaad, normale verkoopprijs of ophoeren met je handel. En dat je durft om hier een White kaartje probeer dte verkopen, dat is helemaal ernstig! Ophoeren met die vullis van je! |
|
|
| Roger |
is ook gewoon het enigste waarvoor hij hier post volgens mij, ik vind dat ie gebanned moet worden en maar ergens anders zn handeltje opzet
is ta ook meer spma vrij |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Roger
vuile kaartjes hoer! |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|