return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[07/08-10-2005] Awakenings, Westergasfabriek Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Gaat er vanavond eigenlijk nog iemand van dit welgeliefde forum? (Behalve ikzelf dan...)
basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Gaat er vanavond eigenlijk nog iemand van dit welgeliefde forum? (Behalve ikzelf dan...)

Tim.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd
Tim.


Dat doet me toch twijvelen om niet te gaan... :p
New Wave
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dat doet me toch twijvelen om niet te gaan... :p



Het zal me een worst wezen als je niet zou komen, als ik het maar gezellig heb :D
jp
Have fun vanavond
franzelare
gisteren was het zeker oke, sfeer was niet super maar de vrijdag vorige keer was minder

vorige keer was de zaterdag een stuk beter dus ik hoop dat dat deze keer weer zo is, want dan word het een top nacht!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by New Wave
Het zal me een worst wezen als je niet zou komen, als ik het maar gezellig heb :D


Ik zoek je straks wel even op... :p
franzelare
nou, ik ben ook weer thuis en het was een goede nacht mag ik wel zeggen :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by franzelare
nou, ik ben ook weer thuis en het was een goede nacht mag ik wel zeggen :D


Het was er inderdaad weer aangenaam vertoeven! :eyes:
basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Het was er inderdaad weer aangenaam vertoeven! :eyes:

Hoe was Mulero?

HiGH_NrG
Die beuQte aardig door, maar dit was niet vervelend o.i.d. Was prima te doen. Wat me wel verbaaste was dat Umek er ook flink de vaart in gooide, had een wat meer funky setje verwacht.
New Wave
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik zoek je straks wel even op... :p


waarom stond je nou te shacken op je knieen :p? had het niet verstaan.
Vond het geweldig. kwam bij de laatste platen van Bart Skills binnen. Was heerlijk. Sacha Funke was voor mij deze avond de beste. Tanake begon goed maar hij zwakte wat af. wat mij betreft had hij in de lijn van Funke door mogen gaan. Toen Umek. :p Goei eopbouw. Heb nooit echt een hoge pet van die gast maar dit was een zeer lekker setje. Hij begon met lekkere rollende techno en sloot af met wat heftig spul. :p heerlijk. Oscar Mulero, begon ook lekker, maar 06:30 had ik het wel eeb beetje gehad met Mulero. Over het algemeen zeer goed feest. (had ook niet anders verwacht) Overal mooie vrouwen! heb me ogen uitgekeken. Na Awakenings een stokbroodje met gesmolte brie uit de oven. OWH HEERLIJK!! Op naar Awakenings nummer 12. Zal wel ergens volgend jaar worden :p Of december. Hey frans, herkende je me niet :D? "ejh kerel, leef jij ook nog" en toen wassie weer weg.:p je begint die keietrekkers mentaliteit te krijgen Frans :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement