|
GTA heeft zijn eigen stadium op planeet per Berlijn op 9 Juli in Berlijn! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NetDJ's |
<<<<<<< LineUp Lovebase 2oo5 - Love 4 Love - >>>>>
Floors:
PALAIS - PROGRESSIVE TECHTRANCE FLOOR
Kai Tracid (D) Tracid Traxxx
Marc van Linden (D) Midway Records Hannover
Marc Et Claude (D) Alphabet City
4 Clubbers (D) Alphabet City
Jordan (D) Club Sound Records
Sandra Flyn (D)In-Telligance Rec. Hannover
Marco Colado (D) aka Hyper Jumpstyle
Dan Reaves (D)
Marcus Decay (D) DJ Traycer (D) NetDJs;)
Vince van Silence (D)
KESSELHAUS - TECHNOELECTRO MAINFLOOR
Dr. Motte (D)
Autotune (D) Fumakilla Live Act
Eric Sneo (D) Terminal M Beatdisaster
drum connection (D) Cues World Live Act
Jay Dee (D)
Emerson (D) Kiddaz.FM
Fengari (D) Jackfruit
Electro One (PL) MB Elektronics
Cosh (D) Milaro
Electrixx (D) iX-Recordings Live Act
GALERIE - REAL HARD TECHNO FLOOR
Robert Natus (D) Bitschift Planet Natus
Andreas Krämer & Thomas Pogadl (D) PK Audio
D.S.C. Records Ronny Gee (D) Schall & Rauch Hells Kitchen
Andy Bee (D)
Waschlabor (D) Tresor Live Act
CLUB 23 - ELECTRIC LOVE FLOOR
Jan Driver (D) Grand Petrol
Oscar (D) Karate Music
Doc & Mone (D) Punkt Booking
Ralph Ballschuh (D) D-Fens Tresor
Fun-Key (D)
B-Rock (D) Fuse Club
Olli $ (D) D-Fens
Tantal (D) Klangfabrik
Vlashin Wallace (D) religio.audio
Patrick Dawn (D) iX-Recordings
Christian Lange (D) mutti macht musik
Mo-Tech (D)
SODA RESTAURANT - GET UP AND PARTY FLOOR
Disco Galaxy (D) DJ Team Köln Disco Galaxy Rec.
Gloria Game Boyz (D) Lé Manta & Bionic Smoosy House
TmgK (D) Diamonds Bautzen
Stempelmann (D) United Friends
Pyro (D) Tanzmaschine
DilonE (D) Beat66
Baghira (D) Beat66
Shorty (D) Klangfabrik
Base-o-tronic (D) Tanzmaschine
DJ Dan (D)
SODA 1 - PROGRESSIVE CLUB FLOOR
Mat Diaz (D) Soda
Chris Holden (D) Clubfeeling
Adam Bomb (D) Clubfeeling
Nico Brix (D)
SODA 2 - ELECTRO HOUSE FLOOR
DJ Denny D. (D)
DJ Hai-No (D)
Bad Boy (D)
Francis (D)
Bendixx (D)
MASCHINENHAUS - CLUB SOUND PARTY FLOOR
Miss Sunshine (D)
Club Sound Quick (D)
Club Sound Bowdy (D)
Club Sound Electron (D)
DJ Team Twice (D) Beat66
Munso (D) |
|
|
| DJ_Siesta |
hahaaha wannabe "ik probeer nederlandse taal te spreken" duitser
uhm, dit lijkt meer op de altavista woordenboek :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Die Antwort ist 'ja' :p
Und von wegem die Location/8 Area's naturlich ;)
|
niet happen JP!! heb die Kai van jou ff beluisterd... ken slechter hoor...en inderdaad... 8 area´s en 60 acts should be cool... |
|
|
| jp |
| Geef maar toe je kan die vijftien Euri gewoon niet betalen :happy2: |
|
|
| NetDJ's |
:mad: ik been keen duitse
ik woon alleen in berlijn en in mijne geboorteakte stand altijd noog " gebore te Antwerpen ". ;)
maar als je bijnaar 30 jaar in duitsland leeft een noit nederlands moete schrijven verlernt *sorry duits* de gramatica een het schrijfe.
het waar een verzoek om het te overzeten omdat duits niet graag gezien is.
:confused: :rolleyes: het volgende keer in duits ? :rolleyes: |
|
|
| jp |
Lieber deutsch wenn das ubersetzen von lange Texten dich zu viel Zeit kostet :)
Die kurze Phrasen in hollandisch sind doch fast fehlerlos :) |
|
|
| ZZandirt |
15 euri!!!??????
waar is de tijd gebleven dat een feestje nog 5 gulden was.....:D |
|
|
| HBtje |
Wir machen partyyyyyy!!!
Nur 3,5 stunden und mein Zug nach Berlin fahrt ab :crazy: |
|
|
| jp |
| Bier is er wel duur :( |
|
|
| nwopper |
Allemachig...dat ziet er vet uit :eyes:
Vielen spass allemaal!
Mein Deutch ist sehr schlecht :toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by nwopper
Mein Deutch ist sehr schlecht :toothless |
Hoe moet dat straks in Zurich? :p |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe moet dat straks in Zurich? :p |
Hehe, ik red me wel denk ik. Een beetje Engels zullen ze toch wel kunnen verstaan... :p
En voor goede Duitse verhalen over Maxima en het Nederlandse Koningshuis moeten we toch bij jou zijn, JP. |
|
|
|
|