|
Live Set Armin van Buuren at Sensation White 02/07/2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
| Het feit dat de set online verkocht moest worden, is er misschien wel de oorzaak van dat Armin's platenkeuze tegenviel. Als je deze set vergelijkt met zijn TE-set, dan is dit maar heel matig. Alleen het live-stuk vond ik echt vet! |
|
|
| Dj_Day-V |
01. The Rush - Teleport Sequence
Huh ? :wtf: |
|
|
| Muppy |
| das de crappy intro waarbij je weer een hoop bla bla hoort... |
|
|
| DJ NT&T |
Hi All,
Thnx for all of your replies :rolleyes:
Sorry I don't speak Dutch very well so I stick to english.
I live in Rotterdam though.
Sorry for not watching the stream om internet, thats bcoz I was there in Amsterdam. I must say a much better view :D
By the way got them both :D (for free and illigal too)
You want the links too?
FORGET IT :D
THNX
PS: I rather talk your foreign trancaddicts they are much more polite. Really Dutch >>>> A lot BLABLABLABLA looolz cya :D |
|
|
| kutvolkots |
| Waarom moet er altijd van die bull bij Sensation komen van. 'Jaaaa en ik ben een griekse god en ik verleid je zodanig dat je me platneukt en haal Armin uit het verleden en jaa.. en bladibla.' het gaat om de muziek die toch al knap le braqueŽ op sensation is. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Keldana
and it is legal !!! ;) ;) ;) |
and the BK bootleg is missing:p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Waarom moet er altijd van die bull bij Sensation komen van. 'Jaaaa en ik ben een griekse god en ik verleid je zodanig dat je me platneukt en haal Armin uit het verleden en jaa.. en bladibla.' het gaat om de muziek die toch al knap le braqueŽ op sensation is. |
Het gaat om de shooooooooooow
Ik kwam een collega van in de veertig tegen en die kende alleen Tiesto en Jean. Die draaien niet dus dan gaat het zeker niet om de muziek.
Gisteren zei ie: "wat een sensatie in de arena he? vette show en zo :eyes:" Niks over de muziek gehoord.
Dus zonder Griekse goden of UFO's geen publiek, geen inkomsten, geen ID&T
Men heeft goed begrepen dat de tent alleen vol komt dankzij huisvrouwen. En een volle tent is cashen. |
|
|
| kutvolkots |
Heilige scheit???//slashslashdoubleslash?//??/???/??slash
Vinden mensen die intro's ook nog echt leuk? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Heilige scheit???//slashslashdoubleslash?//??/???/??slash
Vinden mensen die intro's ook nog echt leuk? |
Anders weten ze toch niet wie er draait duh :happy2: |
|
|
| kutvolkots |
"And now, Arman ven bjoeren!"
Zo kan het ook in plaats van dat 7 minuten duurende verhaal. |
|
|
| Roger |
| het grootste deel van nederland houd gewoon van kaas:o |
|
|
| kutvolkots |
| Correct, daarom is het kaas, omdat veel mensen er van houden. |
|
|
|
|