|
cisco kid - pizzaman
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
זה פשוט אחד השירים המצחיקים ביותר ששמעתי
מי שאין לו את השיר הזה שיוריד מהר!!!!
זה פשוט קורע אותי כל פעם מחדש
תנו פידבק על כמה זה מצחיק אתכם |
|
|
| Agent-Fire |
כן, זה טראק קורע:D :D :D
אין לי אותו אבל חבר שלי תמיד מביא אותו למסיבות
יש איזה טראק שקוראים לו
kong
של
sasha f
ועוד מישהו שזה נורא דומה לפיצה מן רק בלי הדיבורים המגניבים...:D |
|
|
| s0undw4v3 |
רק שתדעו - יש לי את הבדיחה הזאת כתובה על דף כבר איזה עשר שנים (ברצינות!) וזה קיים באמפי3 גם בגירסה רק של הקריין. לפני איזה שנה או משהו כזה הסיסקו קיד הזה תקע את זה לתוך טראק.
אבל הטראק עצמו טוב :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
כן, זה טראק קורע:D :D :D
אין לי אותו אבל חבר שלי תמיד מביא אותו למסיבות
יש איזה טראק שקוראים לו
kong
של
sasha f
ועוד מישהו שזה נורא דומה לפיצה מן רק בלי הדיבורים המגניבים...:D |
אם אתה רוצה אני ישלח לך אותו
הדיבורים שלו זה כל הקטע בשיר... כל כך מצחיק!!! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אתה רוצה אני ישלח לך אותו
הדיבורים שלו זה כל הקטע בשיר... כל כך מצחיק!!! |
:D :D :D
תודה, אבל עזוב אני מעדיף את זה במסיבות... |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא כל כך הייתי שם דבר כזה במסיבות
אבל עדיין
החלטה שלך |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא כל כך הייתי שם דבר כזה במסיבות
אבל עדיין
החלטה שלך |
אבל זה מסיבות עם החברים... והכיתה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אבל זה מסיבות עם החברים... והכיתה... |
מסיבות כמה שנים לא עשינו כזאת ומסיבת עם חברים זה בערך כל מיני ילדים באים לאחד סתם לשבת לדבר... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מסיבות כמה שנים לא עשינו כזאת ומסיבת עם חברים זה בערך כל מיני ילדים באים לאחד סתם לשבת לדבר... |
לא בדיוק, אנחנו לא יושבים ולא מדברים...
באים לרקוד, לפעמים לשוטט ברחובות אם יש כוח... לשתות ...קצת לא הרבה (מותר נכון? :))
לא יודע איך זה אצלך אבל עם החברים שלי ב5 שנים האחרונות כל כמה זמן מישהו ערך מסיבה...
רוב הפעמים זה בימי הולדת... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
לא בדיוק, אנחנו לא יושבים ולא מדברים...
באים לרקוד, לפעמים לשוטט ברחובות אם יש כוח... לשתות ...קצת לא הרבה (מותר נכון? :))
לא יודע איך זה אצלך אבל עם החברים שלי ב5 שנים האחרונות כל כמה זמן מישהו ערך מסיבה...
רוב הפעמים זה בימי הולדת... |
צודק אחי...
מוש אתה רק בהתחלה של השנה יחסית אז עדיין לא ממש התחלקתם לקבוצות, אבל תאמין לי לקראת סוף השנה ככה אתם כן תעשו כאלה דברים...
ואני יוריד את זה מתי שהו...
זה עד כדי כך מצחיק? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
צודק אחי...
מוש אתה רק בהתחלה של השנה יחסית אז עדיין לא ממש התחלקתם לקבוצות, אבל תאמין לי לקראת סוף השנה ככה אתם כן תעשו כאלה דברים...
ואני יוריד את זה מתי שהו...
זה עד כדי כך מצחיק? |
אחי זה שווה הורדה
אני פשוט נקרע מצחוק מהמילים של זה |
|
|
| Hell_Copter |
רק עכשיו גיליתי ש
Pizzaman = Norman Cook
נורמן קוק זה
fatboy slim
טוב לדעת דברים כאלה... |
|
|
|
|