return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Hallo daar is ie weer: Tiesto (pg. 2)
View this Thread in Original format
AversusZ
moet van alles wat hij gaat doen een topic geopend worden?
Remy D
Tiesto mag mij wel prikken op een feest :o
MaGiK54
quote:
Originally posted by AversusZ
moet van alles wat hij gaat doen een topic geopend worden?

Blijkbaar....moet van elk Panama-feest een draad geopend worden.....moet van elk Armin-nieuws een draad geopend worden...enz enz enz.....houdt het forum wel een beetje levend....:)
kutvolkots
Ik vind dat een slechte zaak, als artiesten maar Commercieel genoeg zijn krijgen ze vooor alles hun eigen draad. Besteed eens wat aandacht aan minder bekende maar daarom niet minder begaafde artiesten.

Arkun doet veel innoverendere en interresantere dingen dan Armin Ferry en Tiësto na een fusiedans imo.
jp
Arkun :conf:

Of bedoel je Tarkan? :nervous:

Maar goed de nieuwelingen moeten inderdaad een kans krijgen. Vaak is de muziek in een talentroom beter als op de grote stages. Wie zich in de picture wil zetten geeft nu eenmaal net dat beetje meer
kutvolkots
Pardon, Arksun.

Een behoorlijk vernieuwend artiest die erg met complexe psychologische emoties en nieuwe effecten en beats speelt. Vaak maakt hij trance waarin nergens een four to the floor beat te vinden is of met een Jazz beat die vaak van maatvormen in elkaar over gaan.

'Arksun Pres. Hidden Logic - Time(Original Mix)'

'En in de Envio Remix'

www.arksunmusic.co.uk
Mindphaser
Lekker vaag dat een minister hierom vraagt, denk idd ook dat dit gewoon van mensen zelf uit moet komen, en ALS je het vraagt dan vraag je het persoonlijk en niet via de media.

Hoorde vandaag op mijn werk dat een collega een setje van Tiesto had gevonden toen ie draaide op Disneyland.. een dag later had zijn 50 jarige collega het ook... stond gewoon in de pauze met die opa te lullen over Tiesto.... vet vaag.
kutvolkots
Waarom is Tiësto zo'n hype. Ik vind dat mixen van hem echt niets, ok.. het is foutloos. Maar hij mixt ook wel erg op safe. Er zit totaal geen energie in.
basd
quote:
Originally posted by kutvolkots
Het is foutloos.

Nou nee.
dj_spare
quote:
Originally posted by basd
Nou nee.

beter dan sommige trainwrecktechno zullen we maar zeggen...

niemand mixt foutloos... behalve die n00bs die met ableton werken waar ik op kots trouwens

kutvolkots
Nee ok, niemand mixt foutloos, het is pas foutloos als je niet kan horen dat er een nieuwe track begonnen is en dan is het ID'en lastig.

Maar omgtijs komt aardig in de buurt.

Er zit alleen geen leven in.
dj_spare
quote:
Originally posted by kutvolkots
Nee ok, niemand mixt foutloos, het is pas foutloos als je niet kan horen dat er een nieuwe track begonnen is en dan is het ID'en lastig.

Maar omgtijs komt aardig in de buurt.

Er zit alleen geen leven in.

k vind het af en toe wel lekker als de plaat er ietsje naast hangt.. maargoed... ff ontopic: idd vaag dat zoiets door een minister aan je wordt opgedrongen :S
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement