|
Q-Base [10 sept 05] RAF Airbase Niederrhein - Weeze (D)
|
View this Thread in Original format
| keddo |
| verkar tokgrymt, men rösten i trailern e lite för mycket :stongue: |
|
|
| ScuL |
Kan f.ö tilllägga att festen äger rum 3km bredvid Weeze Airport (Düsseldorf).
Ryanair flyger dit för endast 199:- SEK enkelresa (inkl. skatte) från Stockholm Skavsta. |
|
|
| Laszlo |
| Cheesy trailer...:p Jävligt schysst koncept med hangarer, olika länder och what not men absolut inte my cup of tea... |
|
|
|
|