return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Q-Base [10 sept 05] RAF Airbase Niederrhein - Weeze (D)
View this Thread in Original format
ScuL


http://events.q-dance.nl/2005-09_10...q-base/trailer/

Filmen säger mer än ord
:D
keddo
verkar tokgrymt, men rösten i trailern e lite för mycket :stongue:
ScuL
Kan f.ö tilllägga att festen äger rum 3km bredvid Weeze Airport (Düsseldorf).

Ryanair flyger dit för endast 199:- SEK enkelresa (inkl. skatte) från Stockholm Skavsta.
Laszlo
Cheesy trailer...:p Jävligt schysst koncept med hangarer, olika länder och what not men absolut inte my cup of tea...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement