|
question sensation black
|
View this Thread in Original format
| sony |
this saturday i wil go to amsterdam arena sensation black
im from spain
canyou help me? i want some info for the festival,people,transport...
digital photo cameras is forbbiden??
thanks! |
|
|
| Muppy |
| een huis-tuin-en-keuken-fotocamera volstaat...:o |
|
|
| jp |
| Any non-Sony cam is allowed. |
|
|
| New Wave |
| Sensation Black is cancelled. Their are technical troubles with the Amsterdam Arena, |
|
|
| sony |
| :eyes: cancelled??? are you sure?? |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by sony
:eyes: cancelled??? are you sure?? |
Seeing the fact that our friend New Wave is in a serious mental crisis, you'll never know :p
But please check www.id-t.com for the facts ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Sensation Black is cancelled. Their are technical troubles with the Amsterdam Arena, |
Gast, doe ff normaal...
No it's not cancelled, as far as i know non-professional camera's are allowed :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Gast, doe ff normaal...
No it's not cancelled, as far as i know non-professional camera's are allowed :) |
Ahgut, er wordt weer eens iemand in de zeik gezet en het kan weer niet. Ga je billen wassen gozer! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ahgut, er wordt weer eens iemand in de zeik gezet en het kan weer niet. Ga je billen wassen gozer! |
In de zeik zetten vind ik wat anders dan iemand die vanuit Spanje een trip heeft gepland naar Sensation, om dan 2 dagen van tevoren gaan lopen verkondigen dat het is gecanceld, terwijl die gast niet eens kan checken of het wel of niet waar is. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
In de zeik zetten vind ik wat anders dan iemand die vanuit Spanje een trip heeft gepland naar Sensation, om dan 2 dagen van tevoren gaan lopen verkondigen dat het is gecanceld, terwijl die gast niet eens kan checken of het wel of niet waar is. |
Sensation informatie site is in het engels, knul.:rolleyes:
IIk heb nog geen tijd gehad om te kunnen reageren. Sommige mensen zijn wel druk en hebben geen vakantie.:o Als je effe gewacht had dan had ik het gewoon gezegt dat het niet waar was.:o |
|
|
| jp |
| Ach hij gaat tenminste nog naar black, dat spreekt voor 'm |
|
|
|
|