return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
question sensation black
View this Thread in Original format
sony
this saturday i wil go to amsterdam arena sensation black
im from spain
canyou help me? i want some info for the festival,people,transport...
digital photo cameras is forbbiden??

thanks!
Muppy
een huis-tuin-en-keuken-fotocamera volstaat...:o
jp
Any non-Sony cam is allowed.
New Wave
Sensation Black is cancelled. Their are technical troubles with the Amsterdam Arena,
sony
:eyes: cancelled??? are you sure??
@win
quote:
Originally posted by sony
:eyes: cancelled??? are you sure??


Seeing the fact that our friend New Wave is in a serious mental crisis, you'll never know :p

But please check www.id-t.com for the facts ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Sensation Black is cancelled. Their are technical troubles with the Amsterdam Arena,

Gast, doe ff normaal...

No it's not cancelled, as far as i know non-professional camera's are allowed :)
New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool
Gast, doe ff normaal...

No it's not cancelled, as far as i know non-professional camera's are allowed :)


Ahgut, er wordt weer eens iemand in de zeik gezet en het kan weer niet. Ga je billen wassen gozer!
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Ahgut, er wordt weer eens iemand in de zeik gezet en het kan weer niet. Ga je billen wassen gozer!

In de zeik zetten vind ik wat anders dan iemand die vanuit Spanje een trip heeft gepland naar Sensation, om dan 2 dagen van tevoren gaan lopen verkondigen dat het is gecanceld, terwijl die gast niet eens kan checken of het wel of niet waar is.
New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool
In de zeik zetten vind ik wat anders dan iemand die vanuit Spanje een trip heeft gepland naar Sensation, om dan 2 dagen van tevoren gaan lopen verkondigen dat het is gecanceld, terwijl die gast niet eens kan checken of het wel of niet waar is.


Sensation informatie site is in het engels, knul.:rolleyes:
IIk heb nog geen tijd gehad om te kunnen reageren. Sommige mensen zijn wel druk en hebben geen vakantie.:o Als je effe gewacht had dan had ik het gewoon gezegt dat het niet waar was.:o

jp
Ach hij gaat tenminste nog naar black, dat spreekt voor 'm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement