|
kerstliedjes die trance-remixen hebben?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier! |
:) I'm driving home for X-mas tadadadadadaaaaa :) yoehoe! |
|
|
| HaZZa |
Er was toch oowk een nummer van charly lownoise & Mental Theo dat over Xmas ging?
Sweet Christmas ofzo?
Staat nog wel ergens op een cd-tje vamme :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Er was toch oowk een nummer van charly lownoise & Mental Theo dat over Xmas ging?
Sweet Christmas ofzo?
Staat nog wel ergens op een cd-tje vamme :) |
Charly Lownoise & Mental Theo - This christmas |
|
|
| -=WVG=- |
Step into my dream this christman and leave your cares behind and tell me your dreams your wish and I will give you all a lot to make it come true and one day when the snow is falling we will ride that "sleej" togheter and blah blah
Deeze ? :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier! |
misschien heb je wel gelijk, iemand nog een leuk kerstCD-tje om te downloaden, ik wil in de kerststemming komen :) |
|
|
| Henkie_henk |
| Kom naar irc.. en check topic voor paar.. xmass traxx die k ff heb geupt.. |
|
|
| Eye-Riz |
| Flying Rhino heeft een remix van Jingle Bells, erg schattig! |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Flying Rhino heeft een remix van Jingle Bells, erg schattig! |
En iemand mis ik op irc *kuch* *kuch*
ow offtopic? sorry blik/henk :D |
|
|
| Eye-Riz |
| Hey Aphex!! Mail me even, heb je mailadres niet want mijn pc is naar de eh... naar de HEL met dat ding dan maar, hihi. |
|
|
| Eye-Riz |
| Hey Aphex!! Mail me even, heb je mailadres niet want mijn pc is naar de eh... naar de HEL met dat ding dan maar, hihi. Ik stuur je ff een PM. |
|
|
|
|