return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
kerstliedjes die trance-remixen hebben?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jukx
Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx
Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier!


:) I'm driving home for X-mas tadadadadadaaaaa :) yoehoe!
HaZZa
Er was toch oowk een nummer van charly lownoise & Mental Theo dat over Xmas ging?
Sweet Christmas ofzo?
Staat nog wel ergens op een cd-tje vamme :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by HaZZa
Er was toch oowk een nummer van charly lownoise & Mental Theo dat over Xmas ging?
Sweet Christmas ofzo?
Staat nog wel ergens op een cd-tje vamme :)



Charly Lownoise & Mental Theo - This christmas
HaZZa
ja die ja :)
-=WVG=-
Step into my dream this christman and leave your cares behind and tell me your dreams your wish and I will give you all a lot to make it come true and one day when the snow is falling we will ride that "sleej" togheter and blah blah

Deeze ? :)
Blik
quote:
Originally posted by Jukx
Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier!


misschien heb je wel gelijk, iemand nog een leuk kerstCD-tje om te downloaden, ik wil in de kerststemming komen :)
Henkie_henk
Kom naar irc.. en check topic voor paar.. xmass traxx die k ff heb geupt..
Eye-Riz
Flying Rhino heeft een remix van Jingle Bells, erg schattig!
aphex
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Flying Rhino heeft een remix van Jingle Bells, erg schattig!


En iemand mis ik op irc *kuch* *kuch*
ow offtopic? sorry blik/henk :D

Eye-Riz
Hey Aphex!! Mail me even, heb je mailadres niet want mijn pc is naar de eh... naar de HEL met dat ding dan maar, hihi.
Eye-Riz
Hey Aphex!! Mail me even, heb je mailadres niet want mijn pc is naar de eh... naar de HEL met dat ding dan maar, hihi. Ik stuur je ff een PM.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement