|
Sasha, is ie goed?
|
View this Thread in Original format
| rayman |
Hallo,
kennen jullie Sasha? en zo ja, is ie goed, krijgt ie het publiek een beetje gek en wat voor soort muziek-genre moet ik hem onder scharen (is ie te vergelijken met bepaalde nederlandse dj's bijv.)?? Hij komt binnekort draaien met Sander Kleineberg, dus ik ben benieuwd of ik daar naar toe moet, zeker omdat ie als erg goed staat aangeschreven.
Bedankt! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ze beweren dat ie 1 van de beter DJ's op deze aardkloot is. Het is niet Helemaal mijn stijl, dus ik kan je niet echt helpen. |
|
|
| Blik |
sasha draait prog net zoals sander kleinenberg eigenlijk
ik laat magrec de rest wel doen, hij weet er meer van dan ik |
|
|
| Yarnie |
| hij staat toch nr. 1 op de lijst van de beste dj's van de wereld.......zal ie wel goed zn denk |
|
|
| rayman |
| tiesto draait toch ook progressive, betekent dat je zijn draaistijl met die van tiesto zou kunnen vergelijken? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by rayman
tiesto draait toch ook progressive, betekent dat je zijn draaistijl met die van tiesto zou kunnen vergelijken? |
Tiesto is mengeling van progressive/uplifting, maar is meer uuplifting denk ik
als je de essential mix van tiesto hebt.....dat is echt progressive, vind ik dan |
|
|
| Dj Lex |
| Heb een paar sets van deze man en moet zeggen dat het zeker niet tegen. Draait natuurlijk beetje anders, maar wel lekker |
|
|
| magrec |
Ik heb sasha (helaas) nog nooit live gezien.....
Het is mijn grootste droom om hem live te zien. (ja ik weet ut 14 december maar dan heb ik school probs dat weekend erna....:( :( :( )
TSja sasha...als ik jullie was zou ik eens een mix downloaden van hem zijn zeer goed..als je de kans hebt om hem te zien GAAN!!!!!!!!!!!!!
Maar als ik de verhalen moet geloven van mensen die erheen gaan schijnt het echt super goed te zijn met een fenomenale techniek. |
|
|
|
|