|
Øya:Sunkissed presenterer: Richie Hawtin, Magda, Craig Richards m.fl. +++
|
View this Thread in Original format
| verminator |
for de som ikke leser på repeat boardet og ikke vet at richie hawtin,magda og craig richards kommer til landet øya helga!
Spilletider og billett info:
Torsdag 11 August : Båt tur med M/S Langåra
12:00-21:00 [avgang 15:00]
Richie Hawtin Vs. Magda [3 timers sett]
Craig Richards [3 timers sett]
Trulz & Robin
Arildo & Ariane
G-HA & Olanskii
Torsdag 11 August : Blå
Ute fra 19:00:
Trulz & Robin
Arildo & Ariane
Inne fra 22:00:
Richie Hawtin vs. Magda [4 timers sett]
G-HA & Olanskii
Fredag 12 August : Blå
Ute fra 17:00:
G-Ha & Olanskii
DiskJokke & Vinny Nickerson
Inne fra 22:00:
Craig Richards
Oslo Athletico [på scenen 23:00]
G-HA & Olanskii
Lørdag 13 August : Blå
Ute fra 17:00:
G-Ha & Olanskii
Lindstrøm & Prins Thomas
Inne fre 22:00:
Headman
Lindstrøm & Prins Thomas [live & dj set]
Snuten [på scenen 23:00]
G-HA & Olanskii
Billetter:
Båt tur
torsdag 11: 200 kr / 300 kr for dagspass [gir også inngang på blå samme kveld]
Blå
torsdag 11: 200 kr / 300 for dagspass [gir også inngang på M/S Langåra samme dag]
fredag 12: 130 kr
lørdag 13: 150 kr
Øya bånd
Folk med Øya festivalen's bånd får 50 kr rabatt på inngang [eller kjøpt billett] i døra på Blå og/eller M/S Langåra, med unntak av dagspasset.
Utsalg
Billetter til klubbkveldene på Blå legges ut 28 juni på
Billettservice: http://www.billetservice.no
Billetter til båt tur og dagspass vil vre tilgjengelige fra mandag 4 Juli fra: Fete Spor [Pilestredet] og Filter [i Opera Passagen / Youngstorget] |
|
|
| netroM |
18 års-grense?
hf uansett :cool: |
|
|
| verminator |
er nok 20års grense både på båttur og på blå, men skader ikke å prøve da:)
aldri blitt spurt om legg på blå iaff :)
men blir kanskje litt dyrt å kjøpe billett for å 'prøve' |
|
|
| netroM |
| blir nok litt stress å komme inn for en 17-åring... |
|
|
| Sand Leaper |
| Den båtturen der nekter jeg å gå glipp av. Digget Craig Richards' Essential Mix fra ifjor rått, selv om jeg ikke helt er på minimal-baggen. Påtide jeg får sett Richie også. |
|
|
| verminator |
| kan tro at det begynner å bli få billetter igjen nuh :) |
|
|
| noonboy |
| Skal nok på Blå på fredag, ja. Med mindre de skifter ut Philip med noe bedre å ta kvelden med borti parken. Hadde vært stas å se Tore og Haavik hamre litt mer enn bare kjeks og en basslinje ;) |
|
|
| noonboy |
Noen som har anledning til å være verge for meg den kvelden, forresten? Bare være med ved inngangen, og se etter at jeg ikke prøver å kjøpe drikke?
Hadde selvfølgelig betalt inngang for en som gadd det.
(ja, er desperat, men det er min eneste sjanse) |
|
|
| verminator |
herregud så fett dette var!!
båtturen var helt rå, ritchie og magda er blant de hyggeligste dj'ene jeg har møtt, no bs!
blå på kvelden var også helt sinnsykt, tok av helt da hawtin spilte nye beyer skiva på plus8!! helt rått
en kveld som ikke går i glemmeboka! |
|
|
| Haak |
jeg kjente bare igjen to låter:
Robert Babicz - Battlestar (første låta i videoen)
AFX - VBS.Redlof.B (avslutningslåta for kvelden) |
|
|
|
|