return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החתימה החדשה שלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
חחחחחחחחחחחחח
אחד הטובים!!!
:D :D :D
:toothless
Dj-2TaLL
אחלה תמונה!!!!!
אבל הירוק הזה צעקני מידי לא???
נראה לי שזה מה שגורם לחוסר ראייה...
:D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אחלה תמונה!!!!!
אבל הירוק הזה צעקני מידי לא???
נראה לי שזה מה שגורם לחוסר ראייה...
:D :D :D


חחחחח
אבל מה שחשוב שזה מצחיק
Dj-2TaLL
נכון...
אבל תצבע את הירוק...
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
נכון...
אבל תצבע את הירוק...
:)


אני לא יודע איך
אם אתה יודע ובראש שלך לעשות את זה בשבילי
אז בכבוד אחי
MoSH_MaN
מה הבעיה יש פיינט שופ

אבל זה לא נורא ככה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה הבעיה יש פיינט שופ

אבל זה לא נורא ככה


אין ל פיינט שופ ואין לי זין להוריד
גם ככה יש לי אנטרנט איטי מדי

אני נראהלי ישאיר את זה ככה וזהו
MoSH_MaN
jin_kazama

יא אדיש
מה הבעיות שלך?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
jin_kazama

יא אדיש
מה הבעיות שלך?


חחחחחח
אשכרה... אני לא מבין מה הקטע שלך אחי
Dj-2TaLL
מוש יא עצבני...
:):):)
אחי, צבע את זה!!!
אפילו עם צייר!!!
זה עושה כאבי ראש!!!!!
:( :( :(

Agent-Fire
קח אח שלי, משופר


זה הכתובת, אני מרשה לך לקחת ישירות מהשרת, רק שים לב לאותיות גדולות וקטנות בשם של הקובץ כי זה שרת לינוקס
http://crazy.psykotraz.com/Hell_Copter.gif
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire
קח אח שלי, משופר


זה הכתובת, אני מרשה לך לקחת ישירות מהשרת, רק שים לב לאותיות גדולות וקטנות בשם של הקובץ כי זה שרת לינוקס
http://crazy.psykotraz.com/Hell_Copter.gif


תודה רבה גבר
החלטתי שבגלל כל העבודה שהשקעת בזה אני ישתמש בזה :D
לא סתם... אבל תודה אחי
חסכת לנמרוד הרבה כאבי ראש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement