|
החתימה החדשה שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחחחחחחחחח
אחד הטובים!!!
:D :D :D
:toothless |
|
|
| Dj-2TaLL |
אחלה תמונה!!!!!
אבל הירוק הזה צעקני מידי לא???
נראה לי שזה מה שגורם לחוסר ראייה...
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אחלה תמונה!!!!!
אבל הירוק הזה צעקני מידי לא???
נראה לי שזה מה שגורם לחוסר ראייה...
:D :D :D |
חחחחח
אבל מה שחשוב שזה מצחיק |
|
|
| Dj-2TaLL |
נכון...
אבל תצבע את הירוק...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
נכון...
אבל תצבע את הירוק...
:) |
אני לא יודע איך
אם אתה יודע ובראש שלך לעשות את זה בשבילי
אז בכבוד אחי |
|
|
| MoSH_MaN |
מה הבעיה יש פיינט שופ
אבל זה לא נורא ככה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה הבעיה יש פיינט שופ
אבל זה לא נורא ככה |
אין ל פיינט שופ ואין לי זין להוריד
גם ככה יש לי אנטרנט איטי מדי
אני נראהלי ישאיר את זה ככה וזהו |
|
|
| MoSH_MaN |
jin_kazama
יא אדיש
מה הבעיות שלך? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
jin_kazama
יא אדיש
מה הבעיות שלך? |
חחחחחח
אשכרה... אני לא מבין מה הקטע שלך אחי |
|
|
| Dj-2TaLL |
מוש יא עצבני...
:):):)
אחי, צבע את זה!!!
אפילו עם צייר!!!
זה עושה כאבי ראש!!!!!
:( :( :( |
|
|
| Hell_Copter |
תודה רבה גבר
החלטתי שבגלל כל העבודה שהשקעת בזה אני ישתמש בזה :D
לא סתם... אבל תודה אחי
חסכת לנמרוד הרבה כאבי ראש |
|
|
|
|