|
Sommardänga anno 2005
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Vad tror/tycker ni?
Min kandidat är Deep Dish - Say hello. Helt makalös imo. Blir bara bättre för varje gång jag lyssnar på den. PvD-mixen rockar också så det skriker om det |
|
|
| ShyTrance |
say hello e nice :)
Freeloaders ft. The Real Thing - So much love to give kommer nog bli rätt mycket spelad tror jag :P |
|
|
| Gate 42 |
Fel fel fel fel! :mad:
Årets sommardänga är antingen Crazy Frog - 'Axel F' eller Olinda - 'Playboy Bunny' så det så!
:stongue: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Fel fel fel fel! :mad:
Årets sommardänga är antingen Crazy Frog - 'Axel F' eller Olinda - 'Playboy Bunny' så det så!
:stongue: |
sånt där skämtar man inte om...:whip:
:p |
|
|
| zoric |
| I guess: Dogzilla - Without You eller Mark Thornton - Now You See [Rob Assenheim Remix] |
|
|
| RebeL9 |
| helt klart Sunstrippers - Falling Stars |
|
|
| montana |
måste nog hålla med afghanen
Sunset Strippers - Falling Stars och Max Graham vs. Yes - Owner of a Lonely Heart. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by montana
måste nog hålla med afghanen
Sunset Strippers - Falling Stars och Max Graham vs. Yes - Owner of a Lonely Heart. |
iiih....det är ju ostigare än ost. Förstår inte hur Graham lyckades klämma ur sig en såndan förskräcklig låt...tacka vet jag Graham & Jacobs - I know you're gone...det är mint om något :) |
|
|
| jofawe |
årets sommardänga kommer bli "Carlito - Who´s that boy?"
En till som kommer spelas mycket är "Rigo feat Pauline - Say say say"
Men jag hoppas på nån bättre.. den som lever får se :P
Vi slipper iallafall Nic & the family .. |
|
|
| CJ InterCity |
| att ingen nämnt Alex Gold - Better Dayz (Staurday Night Special Mix) fattar jag ej, den är så otroligt somrig så det stinker om det! fantastiskt skön låt dessutom :crazy: |
|
|
| gurra |
| sunset strippers som sagt, fast cabin crews version är bättre :) |
|
|
| Hauken |
| Sunset Strippers... gillar inte Cabin Crew's lika mycket. |
|
|
|
|