|
Amnesia World Tour 2005: Denmark
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |

Att ta sig till Nyköbing F kostar lite väl mycket, speciellt då man kan se Gielen på kryssningen ett par veckor senare. Men nu har dom ordnat partybuss som kostar 195.- inkl biljett till festen, så jag har spikat detta! någon mer som har lust att åka ner? :)
Detta blir istället för Airbeat i Tyskland för mig, då jag inte har råd med allt :o
EVENTET ÄR INSTÄLLT
Johan Gielen har tydligen dubbelbokat, och fick därför ställa in sin Danmark spelning. Eventet flyttas därför till september, datum ännu ej fastställt. Det blir alltså inget nu på lördag. |
|
|
| Ysofine |
| riktigt nice alternativ för mej som missar kryssen :) |
|
|
| CJ InterCity |
tar du partybussen ner? hojta till i så fall ;)
kommer bli stort! riktigt stort :D |
|
|
| CJ InterCity |
| OBS! EVENTET ÄR INSTÄLLT! FÖR ER SOM TÄNKTE GÅ, LÄS MER I FÖRSTA POSTEN. |
|
|
|
|