return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
uplifting not dead ?!
View this Thread in Original format
warpedd_
אהלן חבר'ה :)
זהו סיימתי את הקורס מכים...

אז ככה
יצא לי לדבר עם הסמל שלי מהקורס בקשר למוזיקה אלקטרונית וכאלה
ותוך כדי העלאת שמות וכו' עלתה לי שאלה בנוגע למצב היום
בגלל הצבא אני לא מעודכן בשיט אבל רציתי לדעת מה המצב היום של המוזיקה החייתית היום
אם יש עוד יציאות איכותיות כמו פעם ??
ואם כן אם אפשר לפרסם פה כמה דברים שיהיה לי כיף לשמוע בדרך לבה"ד 1..
yaman
ואללה אחי שמח לשמוע שעברת את הקורס

כודם כל יש עדיין ותמיד יהיו טראקים חיות

את אלה הכי האבתי עד עכשיו

01-lange_vs_gareth_emery-this_is_new_york

01-lennox_ep-servant_of_justice__alex_m.o.r.p.h._remix

01-naxos_project-cold_fusion__original_mix

01-smith_and_pledger-northern_lights__original_mix

02-menno_de_jong_presents_sayla-majestic__arizona_vs_passiva_remix

01_alex_morph_pres_everest_feat_taa-oree__vocal_mix

01-above_and_beyond_vs_andy_moor_-_air_for_life__mirco_de_govia_remix

תהנה אחי
DjChook
תומר יא מכוער!!! לא פלא שלא ראיתי אותך שנתיים, כולך קורס אחד גדול

סתם אחי, מזל טוב

שמור על קשר
eXeTik
החבורה הישנה שלנו התפרקה אה? :\
AlonMiz
אני ימליץ גם על כמה:
Brisky - Calestial (Original Mix) מדהים! מלודיה חזקה!
Deep Voices - A New Beginning (Astuni and Le Saux Planar Void Remix) קטע חזק!
Orkan - Shibuya (Original Mix) ואוו מרגש!
Marcel Woods - Cherry Blossom אני מאמין שאתה מכיר, קטע מאוד מאוד... טוב אין לי מילים
Will Holland Pres Holla - Melodica (Alucards Silent Hill Remix) קטע מלודי נטו, כולו מוקדש למלודיה, טיפה מזכיר לי את סובניר בהתחלה. המלודיה ממש יפה ומרגשת!
Atmosphere - Storm (Alphazone Remix)אמנם הסגנון קצת נבל אבל קטע חמוד ביותר, אופייני לאלפזון
First and Andre - Widescreen (Original Mix) קטע מוכר מאוד, אני גם מאמין שאתה מכיר, בכל מקרה יצירה מדהימה מגזפר (המלך)
Koris Vs Djule - Sense of Time (M.O.R.P.H Vs Scriocco Remix) קטע רגוע, וואקל מאוד מאוד יפה ומרגש. חובה.

יש לך כאן רשימה נאה, קטעים מדהימים.
אם תרצה עוד או אהבת שמור על קשר.
DjChook
Diamond.-.Reason

יש עוד בסגנון האלה ?! חדשים חחח
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
Diamond.-.Reason

יש עוד בסגנון האלה ?! חדשים חחח


יש כל מיני שירים של
Cascade
שחבר שלי שלח לי, לא זוכר את השמות במדוייק..

ויש את

musikk - sommer lovin'
שאני טוחן אותו כל היום, חורשים עליו גם בווינאמפ...
אם אתה מחפש קטעי מסחרה קיציים זה בשבילך
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
Diamond.-.Reason

יש עוד בסגנון האלה ?! חדשים חחח



אני רק מקווה שתלא מסתלבט כי אני לא.....


ron_van_der_beuken_presents_oreal_-_goodbye
phobos_and_deimos_-_the_key_the_secret
dj_tatana_feat._jael-always_on_my_mind
cj_stone_-_satisfy_my_love
cascada_-_everytime_we_touch
candee_jay-loose_this_feeling
anaconda-i_hear_the_sound
DjChook
מה פתאום, תודה רבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement