return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Echelon presents Illusion (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Hoe kansloos ben je dan om echt op alle local-fora te gaan posten......:o
basd
quote:
Originally posted by DjRV
die foto is echt te erg :haha: :haha: :haha: :haha:

Volgens mij wil jij stiekem ook zo'n lekker ventje op de cover van je promo CDs, Ruben.

Kan me toch best voorstellen dat het een bepaalde aan(af?)trekkingskracht heeft voor een niet nader te noemen type clubs.
Opti
we kunnen het ook allemaal downen om zijn dataverbruik eens op te schroeven:p
kutvolkots
Ik had hem al gedownload, het is een techno en house set met maar weinig trance platen, wel aardig gemixt.


Rolf, ziet zijnen postcount, hij heeft zich echt speciaal hier geregt om die set overal te kunnen posten.
SnuggLe
quote:
Originally posted by kutvolkots
Ik had hem al gedownload, het is een techno en house set met maar weinig trance platen, wel aardig gemixt.


Rolf, ziet zijnen postcount, hij heeft zich echt speciaal hier geregt om die set overal te kunnen posten.


Eerlijkgezegd liever 20 van dat soort post, dan 3 miljoen van jou. Die posts van hem hebben nog enig nut in deze samenleving. Jij niet.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak......en we wachten nog steeds op Blik........eeennnnnnn nee, Blik is er nog niet..........nudan? nee, nog niet..owhowhwowh. Wel laat hoor. Misschien tijd dat New Wave eens moderator wordt :p Ik loop hier nou al 5 jaar en ik denk dat ik dat wel verdiend heb :p


En nog steeds niet! :D

Nou Tim, van Lex mogen we hier niet over zeiken. Maar toch vind ik dat het best we mag ;)

Heb Ei eerlijk gezegd ook lang niet gezien. Issie op vakantie?
Dan vraag ik tijdelijk mijn modpowers maar eens terug ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe

Nou Tim, van Lex mogen we hier niet over zeiken. Maar toch vind ik dat het best we mag ;)


Ik heb niet gezegd dat het niet mag. Ik constateerde alleen maar iets
ahp2002
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb niet gezegd dat het niet mag. Ik constateerde alleen maar iets


Goede lex, ik geef toe, ben geowned nu :D


Maareh... ik vind de constatering dat Blik er weinig is en Ei nu ook niet blijkbaar wel even handig als punt: moeten we nie even een mod aanwezig hebben om nu al die meuk van buitenlanders te fixen?
kutvolkots
Snuggle? Jij kijkt zeker friends en vind 1984 een goed boek?

SnuggLe
quote:
Originally posted by kutvolkots
Snuggle? Jij kijkt zeker friends en vind 1984 een goed boek?


1) Nee
2) Ja, Orwell is een goede schrijver.
DjRV
quote:
Originally posted by basd
Volgens mij wil jij stiekem ook zo'n lekker ventje op de cover van je promo CDs, Ruben.

Kan me toch best voorstellen dat het een bepaalde aan(af?)trekkingskracht heeft voor een niet nader te noemen type clubs.


inderdaad dude, ik word extreem geil van die gozer,niet normaal :happy2: :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement