|
What a goal by Pierre Van Hooijdonk!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Nook |
| OMG This was one of the most beautifull freekicks in the world! :eyes: Feyenoord is in the next round of the eufacup. See you in the finals. mazzels |
|
|
| arrows |
| Yep see you in Rottedam ,during the uefa cup final ;) |
|
|
| Flippe |
Yeah!
Such a nice goal! |
|
|
| John |
idd heeeeeeeeeeeeerlijk doelpunt :):):):)
wel beter datter 3 nl clubs bij de laatste 16 zitten...anders moeten we et strax met een paar plaatsjes minder doen.....
vond leonardo z'n goal ook wel mooi :D
maar hij telt en daar gaat et om, op naar de finale :):)
mzzzls
and to all non dutch who read this: lovely freekick by pvh and im to lazy to translate the rest..sorry :)
peace |
|
|
| sector.30 |
| yeah phat goal, he used to do that all the time for Nottingham Forest (team i support), but we got rid of him, well actually he left, and look at us now, fcuking team & £10 million in debt :sadgreen: :mad: :confused: :( |
|
|
| -=WVG=- |
Excellent goal indeed
[Dutch mode on]
Niet dat ook maar een iemand buiten NL weet wie Pierre is maar jah...
[Dutch mode off] |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
[Dutch mode on]
Niet dat ook maar een iemand buiten NL weet wie Pierre is maar jah...
[Dutch mode off] [/B] |
haha inderdaad, maar wou het er toch ff op zetten. :D |
|
|
| torontotrance |
| Nice goal but the best is still Ruud Van Nistelrooy of da dutch strikers. |
|
|
| vdlangenberg |
| Ya, was great. Looked like Luc Nilis vs Ajax a time ago... That one was even better.... |
|
|
| FASTDJMP3 |
| is there a chance i can see this goal on the internet ? |
|
|
| milanster |
| OMG!!! screw beckham! lol |
|
|
|
|