return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
PS2tjes te koop
View this Thread in Original format
Gekhous
5 meiertjes, nieuw in doos...

roept u maar
Ruben_Dubbink
hahaha.......hij moet ook van z'n illigale omgebouwde playstation af! j/k! ;)
Blik
quote:
Originally posted by Gekhous
5 meiertjes, nieuw in doos...

roept u maar


ik kan hem voor 300 krijgen, en dan 50 piek extra om hem om te bouwen......:)
mido
Voor 350 wil ik wel!

VERKOCHT!!!
Flippe
350 piek is niet duur :)

maaarre ik hoef er geen
Biohazard
heb er al een, maar een japanse

moet even en nieuwe europese voor 600 kopen
John
zit gta 3 erbij? :D
nee sorry..heb geen geld ervoor helaas...ps2 is wel vet trouwens waarom verkoop je em?
Gekhous
ZE t ben een hele lading van die tyfusdingen...

en ben slechts tussenpersoon, dus 350 gaai nie lukke
Dj Alpha
vriend van me moet ook nog een ps2 kwijt..

ps2
stuurtje twv 150,-
formula 2001 limited edition
een of ander schietspel (pistool inbegrepen)

800 piek vraagt ie ervoor.. gloednieuw, 1 maand oud zoiets..

iemand nog toevallig?
Sandman
Ik zou graag willen, maar dan zit ik dagen achter dat ding...en da ken ook weer niet. tering school!


sandman
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement