|
PS2tjes te koop
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
5 meiertjes, nieuw in doos...
roept u maar |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| hahaha.......hij moet ook van z'n illigale omgebouwde playstation af! j/k! ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Gekhous
5 meiertjes, nieuw in doos...
roept u maar |
ik kan hem voor 300 krijgen, en dan 50 piek extra om hem om te bouwen......:) |
|
|
| mido |
Voor 350 wil ik wel!
VERKOCHT!!! |
|
|
| Flippe |
350 piek is niet duur :)
maaarre ik hoef er geen |
|
|
| Biohazard |
heb er al een, maar een japanse
moet even en nieuwe europese voor 600 kopen |
|
|
| John |
zit gta 3 erbij? :D
nee sorry..heb geen geld ervoor helaas...ps2 is wel vet trouwens waarom verkoop je em? |
|
|
| Gekhous |
ZE t ben een hele lading van die tyfusdingen...
en ben slechts tussenpersoon, dus 350 gaai nie lukke |
|
|
| Dj Alpha |
vriend van me moet ook nog een ps2 kwijt..
ps2
stuurtje twv 150,-
formula 2001 limited edition
een of ander schietspel (pistool inbegrepen)
800 piek vraagt ie ervoor.. gloednieuw, 1 maand oud zoiets..
iemand nog toevallig? |
|
|
| Sandman |
Ik zou graag willen, maar dan zit ik dagen achter dat ding...en da ken ook weer niet. tering school!
sandman |
|
|
|
|