return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
3 id'tjes nodig...
View this Thread in Original format
Icone
Hey!

Kheb jullie hulp nodig ivm 3 vrij oude tracks die ik graag geID'ed had. Ik reken daarbij op de steun van Belgian Bonzai en anderen :)

Kheb de id'tjes online gezet, ze zijn rechtstreeks van casette op pc opgenomen. Niet de beste kwaliteit, maar zeker beluisterbaar.

http://users.skynet.be/lightworks/mp3s/id1.mp3
http://users.skynet.be/lightworks/mp3s/id2.mp3
http://users.skynet.be/lightworks/mp3s/id3.mp3

Thanks!
Wim
Bomar
da klinkt al heel oud:D
TOR
het eerste nummer ken ik, maar kan niet meteen een titel bedenken

heerlijk, die oude trance-stijl..
Belgian Bonzai
Ik ben vereerd dat je aan mij dacht, maar helaas pindakaas :(
X-Tune
Ik kan je deze keer ook niet helpen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement