|
Ian Van Dahl, quality? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Icone |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Atlantis 6, La Luna, Honey B, Maurizzio, Aqualords, 2 Fabiola, Da Rick, Da Boy Tommy, Cisco Kid
allemaal opgedoekt zeker? :( |
'La Luna - Venus' vond ik nog wel een aangenaam nummertje :)
'Atlantis 6 - The New Style' vond ik zijn beste nummer; was ook niet echt 100% commercieel gericht denk ik?
Daarnaast nog:
'Virgo - Game Mania' en 'Virgo - Enter The Game'. Beetje rare nummers... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die Virgo platen vond ik wel vet, zat enorm veel energie in :) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die Virgo platen vond ik wel vet, zat enorm veel energie in :) |
Idd :)
Kheb dat zelfs nog op single hier ergens liggen denk ik hehe. |
|
|
| mellow_head |
| Amai khad al veel eerder wille replien op deze thread ma kwas toen nog suspended, en zou da alleen ma verergerd hebbe:Ddit even terzijde. |
|
|
| X-Tune |
nog wat nummertjes die toen hot waren:
Virtual Zone - Virtual Zone
Virtual Zone - Change U Mind
Kate Ryan - Desenchantee |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Virtual Zone - Virtual Zone
Virtual Zone - Change U Mind
|
Kheb nooit gesnapt waarom ze die platen 2 verschillende namen gegeven hebben, ze waren bijna identiek :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Icone
'La Luna - Venus' vond ik nog wel een aangenaam nummertje :)
'Atlantis 6 - The New Style' vond ik zijn beste nummer; was ook niet echt 100% commercieel gericht denk ik?
Daarnaast nog:
'Virgo - Game Mania' en 'Virgo - Enter The Game'. Beetje rare nummers... |
wim, qua cheese hebt ge volledig dezelfde smaak als ik blijkbaar :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb nooit gesnapt waarom ze die platen 2 verschillende namen gegeven hebben, ze waren bijna identiek :conf: |
"Change u mind" stond dan ook maar op de B-kant van "Virtual Zone". |
|
|
| Jasperovitsj |
Ja Jos, zover was ik ook al wel ;)
Maar dat doet niks af aan het feit dat ze Change U Mind gewoon Virtual Zone (whateverremix) hadden kunnen of moeten noemen...
De nieuwe Virtual Zone zuigt trouwens, een wannabe groovy misbaksel, en ik had nog zo gehoopt op een vette tranceplaat :sadgreen: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De nieuwe Virtual Zone zuigt trouwens, een wannabe groovy misbaksel, en ik had nog zo gehoopt op een vette tranceplaat :sadgreen: |
Ze moeten vernieuwen.
Of zou de "Virtual Zone" muziek van '98 nog aanslaan in 2005?
Nog 2 leuke nummertjes van die walen:
Virtual Zone - Heaven
Virtual Zone - Looking for Love |
|
|
| Jasperovitsj |
Vernieuwen m'n kloten, wat ze nu hebben gemaakt is allesbehalve vernieuwend. Platte groovekak waar ge tegenwoordig overal mee om de oren geslagen wordt, hoe gedurfd en artistiek bevredigend zeg :rolleyes:
Looking For Love was trouwens veruit hun sterkste plaat, hoewel die eerste melodie in Into Temptation ook geweldig sterk was! :crazy: |
|
|
|
|