return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Ian Van Dahl, quality? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Icone
quote:
Originally posted by X-Tune
Atlantis 6, La Luna, Honey B, Maurizzio, Aqualords, 2 Fabiola, Da Rick, Da Boy Tommy, Cisco Kid

allemaal opgedoekt zeker? :(


'La Luna - Venus' vond ik nog wel een aangenaam nummertje :)

'Atlantis 6 - The New Style' vond ik zijn beste nummer; was ook niet echt 100% commercieel gericht denk ik?

Daarnaast nog:

'Virgo - Game Mania' en 'Virgo - Enter The Game'. Beetje rare nummers...
Jasperovitsj
Die Virgo platen vond ik wel vet, zat enorm veel energie in :)
Icone
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die Virgo platen vond ik wel vet, zat enorm veel energie in :)


Idd :)

Kheb dat zelfs nog op single hier ergens liggen denk ik hehe.
mellow_head
Amai khad al veel eerder wille replien op deze thread ma kwas toen nog suspended, en zou da alleen ma verergerd hebbe:Ddit even terzijde.
X-Tune
nog wat nummertjes die toen hot waren:

Virtual Zone - Virtual Zone
Virtual Zone - Change U Mind
Kate Ryan - Desenchantee
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by X-Tune


Virtual Zone - Virtual Zone
Virtual Zone - Change U Mind

Kheb nooit gesnapt waarom ze die platen 2 verschillende namen gegeven hebben, ze waren bijna identiek :conf:
djcresto
quote:
Originally posted by Icone
'La Luna - Venus' vond ik nog wel een aangenaam nummertje :)

'Atlantis 6 - The New Style' vond ik zijn beste nummer; was ook niet echt 100% commercieel gericht denk ik?

Daarnaast nog:

'Virgo - Game Mania' en 'Virgo - Enter The Game'. Beetje rare nummers...


wim, qua cheese hebt ge volledig dezelfde smaak als ik blijkbaar :D
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kheb nooit gesnapt waarom ze die platen 2 verschillende namen gegeven hebben, ze waren bijna identiek :conf:



"Change u mind" stond dan ook maar op de B-kant van "Virtual Zone".
Jasperovitsj
Ja Jos, zover was ik ook al wel ;)
Maar dat doet niks af aan het feit dat ze Change U Mind gewoon Virtual Zone (whateverremix) hadden kunnen of moeten noemen...

De nieuwe Virtual Zone zuigt trouwens, een wannabe groovy misbaksel, en ik had nog zo gehoopt op een vette tranceplaat :sadgreen:
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De nieuwe Virtual Zone zuigt trouwens, een wannabe groovy misbaksel, en ik had nog zo gehoopt op een vette tranceplaat :sadgreen:


Ze moeten vernieuwen.
Of zou de "Virtual Zone" muziek van '98 nog aanslaan in 2005?


Nog 2 leuke nummertjes van die walen:
Virtual Zone - Heaven
Virtual Zone - Looking for Love

Jasperovitsj
Vernieuwen m'n kloten, wat ze nu hebben gemaakt is allesbehalve vernieuwend. Platte groovekak waar ge tegenwoordig overal mee om de oren geslagen wordt, hoe gedurfd en artistiek bevredigend zeg :rolleyes:


Looking For Love was trouwens veruit hun sterkste plaat, hoewel die eerste melodie in Into Temptation ook geweldig sterk was! :crazy:
X-Tune
Hier kan je nog onbekende werken van hen luisteren:
http://www.pauze.nl/index.php?page=...detail&bid=8701
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement