return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Golden Sands 2005
View this Thread in Original format
DJ-RED
Hei Norske TA folk :D
Kom hjem i går fra en uke i Golden Sands Bulgaria.
Var en syk syk uke hehehe.
Bodde på hotel Vladislav som var Beach & Boogie. Vel skulle til tider tro at det ikke var beach & boogie siden det kom vakter som klagde på at vi var på balkongen og spilte musikk etter 12.
Det var fler fine bulgarske jenter der enn det var skandinaviske :eek:
Strippe klubber ;) store diskotek og bra musikk.
Hvis du liker horer så var ikke det noe problem å få heller...:toothless :toothless
Var en del dealere der også :nervous: :p
netroM
Bilder eller hold kjeft!
:p
DJ-RED
quote:
Originally posted by netroM
Bilder eller hold kjeft!
:p

Jada. glemte seff digital kameraet da... LoL men kjøpte enngangs cam :o
netroM
haha... engangs-cam...
jaja, bedre enn nada :)
DJ-RED
Det varn en sykt stor club der som het Masai, var helt nye åpnet. Fikk en flyer derfra og de skulle visst få besøk av en norsk dj i juli... Paul Pert eller no..
De hadde også mange andre utenlandske dj'er der.. Hector Romero fra New York, Chab (platipus), Way out west.... og junior sanchez
DJ_Audun
Kjenner flere som skulle til golden sands i år. Jeg har akkurat kommet hjem fra to sykt heftige uker i Hersonissos på Kreta. Har vært non stop drikking i 14 dager nå. Jeg trodde også at det hotellet vi bodde på skulle være nærmest uten regler, men de tok faen meg anlegget vårt 2. dagen, og vi har måttet betale for flere familier som har flyttet ut pga av oss.:p
Ariah
jeg var i golden sands i 2003. kongested. eneste minuset var vel den hora som kom bort til oss og stakk fingeren sin inn i kjeften på kameraten min. da var det rett tilbake til hotellet og pusse tenner for harde livet :D
DJ-RED
quote:
Originally posted by Ariah
jeg var i golden sands i 2003. kongested. eneste minuset var vel den hora som kom bort til oss og stakk fingeren sin inn i kjeften på kameraten min. da var det rett tilbake til hotellet og pusse tenner for harde livet :D

Hahaha LoL :p var en hore som kysset hånden sin og la den på min munn etter på hehe :nervous:

160 Lev for en hore er ikke så dårlig det, og 10 lev for lap dance på go go girls stripclub :haha: :haha:
netroM
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg trodde også at det hotellet vi bodde på skulle være nærmest uten regler, men de tok faen meg anlegget vårt 2. dagen, og vi har måttet betale for flere familier som har flyttet ut pga av oss.:p

Kjiper'n den pølsa :p
DJ_Audun
Joa, men hadde fortsatt den feteste turen i livet mitt!:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement