return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
De student van tegenwoordig - Nog geneukt?
View this Thread in Original format
Asperge
Ik kwam deze plaat op fok tegen, het is een parodie op watskeburt! Hij is erg gevat en scherp dus ik wilde hem jullie niet onthouden:

http://home.planet.nl/~ravel158/noggeneukt.mp3

:D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Asperge
Ik kwam deze plaat op fok tegen, het is een parodie op watskeburt! Hij is erg gevat en scherp dus ik wilde hem jullie niet onthouden:

http://home.planet.nl/~ravel158/noggeneukt.mp3

:D


Te goed! :D
basd
Al vind ik de Westfriese versie nog steeds het beste, deze is inderdaad ook best geinig :)
SnuggLe
Je hebt ze van iedere bevolkingsgroep in nl lijkt het, 1 voor limbo's, achterhoekers, etc etc. Wel komisch.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement