|
De student van tegenwoordig - Nog geneukt?
|
View this Thread in Original format
| basd |
| Al vind ik de Westfriese versie nog steeds het beste, deze is inderdaad ook best geinig :) |
|
|
| SnuggLe |
| Je hebt ze van iedere bevolkingsgroep in nl lijkt het, 1 voor limbo's, achterhoekers, etc etc. Wel komisch. |
|
|
|
|