return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הלו? מישהו שומע אותי?
View this Thread in Original format
Major_X
שלום אנשים!
אשמח אם תוכלו לעזור...
אם יש לי LIVESET בקובץ גדול ומצורף אליו קובץ ה- CUE. עם איזו תוכנה אני יכול לחתוך את ה- LIVESET ל- TRACKS ב- MP3?
אייל.
warpedd_
אחי תחפש תוכנה בשם
musicutter
YoraY
צריך לעשות פה
FAQ
באמשלי..:>



mp3DirectCut


מושלמת..
TTman
Mp3DirectCut RULEZZZZ !!!


לפחות תגיד תודה, חצוף
cluBBer
ילד חוצפן , חצוף ביותר

נו נו נו
Major_X
אחים שלי!
אני חורש למבחנים בגלל זה לא יצא לי להגיב בכלל!
תודה רבה רבה רבה!
אייל.
cluBBer
נו נו נו

ילד חצוף!
HyPeRSoNiC
חצוף.....

אמממ...... עוד שאלה בקשר לתוכנה הזאת.....
אפשר גם לצרוב איתה את הטראק ה"חתוך"??
YoraY
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חצוף.....

אמממ...... עוד שאלה בקשר לתוכנה הזאת.....
אפשר גם לצרוב איתה את הטראק ה"חתוך"??



2 דברים:

ג. אתה יכול לעשות פעולה פלט בתוכנה והיא תוציא לך את הקבצים ב
WAV
או
MP3
לא זוכר כבר - אבל זה לא רלוונטי - העיקר שיש לה תפונקציה הזאת..


ע. אתה יכול לצרוב את הקובץ
CUE
עם נרו 6 בעזרת צריבת תמונה............

(IMAGE)








ENJOY
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement