return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אהלן אנשיםםםם טראק חדש :)
View this Thread in Original format
GallaxY :)
המון זמן לא הייתי פה; !!
אנשים התחלתי טראק חדש בסגנון פסיי;
עכשיו השם במה שלי זה אלקטרה ולא גאלאקסי כמו שהיה קודם;
הייתי רוצה שתשמעו ותגיבו, :)

המון תודה!

Electra - Main Section (start) 192kb
KrazyDJs
יפה לך פזור :)

מי עשה את הווקאל?
אהבתי לאללה..
עשה לי חשק לשמוע הכל..
עשי טובה תפרסמי פה את המלא שתסיימי :p
GallaxY :)
אני שרתי את הווקל....
אני לא בטוחה אם אני אוכל לפרסם ;) אבל תודה :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by GallaxY :)
אני שרתי את הווקל....
אני לא בטוחה אם אני אוכל לפרסם ;) אבל תודה :)


לפנים ילדה :)
יש עוד טיפה להשתפר אני מניח אבל קצת קשה לי לעזור לך ששמעתי סמפל של דקה וחצי, אישית אהבתי..
ברגע שתסיימי אם תוכלי לשלוח לי אפילו באיסי זה יהיה נחמד...
GallaxY :)
כן רק התחלתי אותו :P תודה
omergunr
יפה
ממש אהבתי :P
skelz
בואנה ילדההההה
זה לפניםםםםםם
גירל איים טלינג יוווו
יו גוט סאם טאלנט!!@!@#%Y&*%()*&^%$#@@
Huge-A
אחחח בנות מה שהם עושות !!!
מתוקה עוד קצת ואני משועבד לך :)
למרות שאני יוצר אלקטרו האוס אהבתי מאוד את הקטע
יש לך עוד להוסיף ולעבוד ..
והווקאל אוייי את פשוט נשמעת סקסית ;)

באיזה תוכנה את עובדת ?
yaman
ואללה יפה מאוד
omergunr
מצתרף לשאלה , עם איזה תוכנות הכנת את זה?

ronsh
ממש נהנתי לשמוע את זה

כל הכבוד..פול און אמיתי
YoraY
אוי איזה מדליק....

ולחשוב שבחורה עשתה את זה איזה... מרגש.....



יש לך קול מאאקסים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement