|
אהלן אנשיםםםם טראק חדש :)
|
View this Thread in Original format
| GallaxY :) |
המון זמן לא הייתי פה; !!
אנשים התחלתי טראק חדש בסגנון פסיי;
עכשיו השם במה שלי זה אלקטרה ולא גאלאקסי כמו שהיה קודם;
הייתי רוצה שתשמעו ותגיבו, :)
המון תודה!
Electra - Main Section (start) 192kb |
|
|
| KrazyDJs |
יפה לך פזור :)
מי עשה את הווקאל?
אהבתי לאללה..
עשה לי חשק לשמוע הכל..
עשי טובה תפרסמי פה את המלא שתסיימי :p |
|
|
| GallaxY :) |
אני שרתי את הווקל....
אני לא בטוחה אם אני אוכל לפרסם ;) אבל תודה :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by GallaxY :)
אני שרתי את הווקל....
אני לא בטוחה אם אני אוכל לפרסם ;) אבל תודה :) |
לפנים ילדה :)
יש עוד טיפה להשתפר אני מניח אבל קצת קשה לי לעזור לך ששמעתי סמפל של דקה וחצי, אישית אהבתי..
ברגע שתסיימי אם תוכלי לשלוח לי אפילו באיסי זה יהיה נחמד... |
|
|
| GallaxY :) |
| כן רק התחלתי אותו :P תודה |
|
|
| omergunr |
יפה
ממש אהבתי :P |
|
|
| skelz |
בואנה ילדההההה
זה לפניםםםםםם
גירל איים טלינג יוווו
יו גוט סאם טאלנט!!@!@#%Y&*%()*&^%$#@@ |
|
|
| Huge-A |
אחחח בנות מה שהם עושות !!!
מתוקה עוד קצת ואני משועבד לך :)
למרות שאני יוצר אלקטרו האוס אהבתי מאוד את הקטע
יש לך עוד להוסיף ולעבוד ..
והווקאל אוייי את פשוט נשמעת סקסית ;)
באיזה תוכנה את עובדת ? |
|
|
| omergunr |
| מצתרף לשאלה , עם איזה תוכנות הכנת את זה? |
|
|
| ronsh |
ממש נהנתי לשמוע את זה
כל הכבוד..פול און אמיתי |
|
|
| YoraY |
אוי איזה מדליק....
ולחשוב שבחורה עשתה את זה איזה... מרגש.....
יש לך קול מאאקסים |
|
|
|
|