|
Het Tranceaddict IRC-channel
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Er kwam net ter sprake dat TA zoveel leden heeft en dat slechts zon klein deel daarvan ook op de IRC te vinden is, daar moeten we dus maar eens wat aan doen:)
Dus kom gezellig IRC'en op Efnet! Het channel is #taforum :D
irc://irc.efnet.net/taforum |
|
|
| Opti |
| irc is niet meer wat het geweest is. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Opti
irc is niet meer wat het geweest is. |
Jawel joh, is beregezellig:p :cool: |
|
|
| eXos |
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=30954
| quote: | Originally posted by eXos
Als je mIRC hebt geinstalleerd type je onderin de balk :
/server irc.efnet.org
Als het goed is zie je dan vanalles langszoeven.
Daarna krijg je een window (anders Alt + J) voor je en daar type je in:
#taforum
Nu kom je in de chatbox van TAforum.
Hopelijk krijg je m zo aan de praat, dan kunnen we je wel verder helpen :D
GReeTZ |
|
|
|
| HiGH_NrG |
| Vet spannend daaro... :eek: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Opti
irc is niet meer wat het geweest is. |
Naja... #taforum is niet meer wat het geweest is... En bovendien idlede ik toch alleen maar :p |
|
|
| Dj Lex |
| Heb daar vroegah aardig wat uurtjes en postjes doorgebracht. Ik denk dat het me nu niet meer zoveel zou kunnen boeien. |
|
|
| DJ_Siesta |
idd vroeger was het leuk, tegenwoordig lopen er echt teveel wannabe gasten rond!
with all the respect natuurlijk
:o |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
idd vroeger was het leuk, tegenwoordig lopen er echt teveel wannabe gasten rond!
with all the respect natuurlijk
:o |
raar dat jij er dan weg bent... :conf:
Moet wel zeggen dat 3/4 BNC is.... |
|
|
| Roger |
| irc is een beetje... nerd achtig:o |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Roger
irc is een beetje... nerd achtig:o |
A state of trance luisteren niet dan? :o |
|
|
| Roger |
| wie heeft er ooit beweerd dat ik dat luister? vroeger wel maar nu kan het me niet heel veel meer boeien;) ben alleen te lui om die banner weg te halen:o |
|
|
|
|