return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה חשובה !
View this Thread in Original format
Dj-sh
מה המצב אנשים ... שאלה ...


תגידו אם שלחתם קטע לחברת תקליטים מסויימת והיא מחליטה להחתים אותו , האם לאמן יוצא משהו מבחינה כלכלית ? הוא מקבל על זה כסף ? תמלוגים ? או סתם רק פירסום ( אני מדבר על לייבלים של טראנס ) ?

זה משהו שמאוד מעניין אותי ...

אם איתי ( HYDROID ) רואה את זה , הוא גם מוזמן להגיב (-:


יום טוב חברים
markfeldman
haaaaaaaa.........

ofcourse !
Dj-sh
quote:
Originally posted by markfeldman
haaaaaaaa.........

ofcourse !



אתה יכול לפרט קצת יותר ? איך זה הולך ? לפי תמלוגים או מה ?
coby
מקבלים מקדמה
(לא תמיד)

וכסף מהכירות לפי תנאים שנחתמו בחוזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement