return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Ipod מישהו מכיר יודע מבין
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
שלום אנשים, אני מקווה שמישהו פה זוכר אותי, אם לא אז לא נורא, שמעו אני חייב את העזרה שלכם במשהו די דחוף, לפני חודש קיבלתי אייפוד מחו"ל
אולי יש פה מישהו שיכול לעזור לי?

קיצר, אני מנסה להטעין את האייפוד ומשום מה האייפוד לא מגיב, הכבל מחובר אבל המכשיר לא רוצה להיטען, מה עושים??? מיותר להגיד שכבר הצלחתי להטעין אותו בעבר

בבקשה חבר'ה אני לא יודע איך אני ישרוד את הצבא בלי האייפוד
שלכם, ברק
DjChook
הייתי מחפש פה
http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=61518

בכל מקרה יש פורומים בישראל לחובבי אייפוד
אני יודע שדווקא כאן רוב האנשים מעדיפים
IRIVER
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DjChook
הייתי מחפש פה
http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=61518

בכל מקרה יש פורומים בישראל לחובבי אייפוד
אני יודע שדווקא כאן רוב האנשים מעדיפים
IRIVER

תודה אחי
Flotser
אולי תנסה גם פה
http://www.pocket.org.il/forum.asp?FORUM_ID=64
DJ-Kreing^^
זה הקטע באייפוד, שהכל במכשיר הדפוק הזה מובנה...הסוללה, הכרטיס זיכרון
שום דבר לא ניתן לשליפה/החלפה ידנית...בגלל זה כשמשהו מתקלקל ישר כל המכשיר שובט...במקום פשוט להחליף חלפים ידנית

בגלל זה גם הייתי ממליץ ללכת על ה
iriver
לכל מי שמתלבט
GLoBaL-MUZiK
האייפוד חזר לפעול, תודה לכולם
?מישהו יכול להמליץ לי על אוזניות טובות איכותיות אבל במחיר סביר
warpedd_
איריבר עוצמה
h320 כבוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement