|
Ipod מישהו מכיר יודע מבין
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
שלום אנשים, אני מקווה שמישהו פה זוכר אותי, אם לא אז לא נורא, שמעו אני חייב את העזרה שלכם במשהו די דחוף, לפני חודש קיבלתי אייפוד מחו"ל
אולי יש פה מישהו שיכול לעזור לי?
קיצר, אני מנסה להטעין את האייפוד ומשום מה האייפוד לא מגיב, הכבל מחובר אבל המכשיר לא רוצה להיטען, מה עושים??? מיותר להגיד שכבר הצלחתי להטעין אותו בעבר
בבקשה חבר'ה אני לא יודע איך אני ישרוד את הצבא בלי האייפוד
שלכם, ברק |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה הקטע באייפוד, שהכל במכשיר הדפוק הזה מובנה...הסוללה, הכרטיס זיכרון
שום דבר לא ניתן לשליפה/החלפה ידנית...בגלל זה כשמשהו מתקלקל ישר כל המכשיר שובט...במקום פשוט להחליף חלפים ידנית
בגלל זה גם הייתי ממליץ ללכת על ה
iriver
לכל מי שמתלבט |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
האייפוד חזר לפעול, תודה לכולם
?מישהו יכול להמליץ לי על אוזניות טובות איכותיות אבל במחיר סביר |
|
|
| warpedd_ |
איריבר עוצמה
h320 כבוד |
|
|
|
|