|
מזל טוב יובל!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
יובל ממתי אתה מודריטור???
מזל טוב...
או אולי זה המחשב הדפוק בבספר???
למה שנכנסתי לפה הוא כתב לי ברוכים הבאים דיג'י בלק?!?!?!
אם כן אז מזל טוב...
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יובל ממתי אתה מודריטור???
מזל טוב...
או אולי זה המחשב הדפוק בבספר???
למה שנכנסתי לפה הוא כתב לי ברוכים הבאים דיג'י בלק?!?!?!
אם כן אז מזל טוב...
:D :D :D :D :D :D |
חחחחחחח
תודה אחי
;)
לא המחשב בביצפר לא נפדק סוואמפר מינה אותי כמוד
גם בגלל שלאקי בצבא עכשיו וצריך לשמור קצת סדר בפורום
:)
אני מוד מיום... רביעי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחח
תודה אחי
;)
לא המחשב בביצפר לא נפדק סוואמפר מינה אותי כמוד
גם בגלל שלאקי בצבא עכשיו וצריך לשמור קצת סדר בפורום
:)
אני מוד מיום... רביעי |
מזל טוב אחי!!
באמת ראיתי שהשם שלך למעלה ביחד עם לאקי
שיהיה בהצלחה בתפקיד |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אחי!!
באמת ראיתי שהשם שלך למעלה ביחד עם לאקי
שיהיה בהצלחה בתפקיד |
תודה רבה אחי
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
מי שעושה צרות מפוצצים אותו!!!
:D :D :D
סתם...
לנסות אבל לא להקשות עליך... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
מי שעושה צרות מפוצצים אותו!!!
:D :D :D
סתם...
לנסות אבל לא להקשות עליך... |
חחחח
זה יהיה נחמד מאוד אחי
:)
מה קורה אלון אחי איפה אתה שנה כבר לא דיברתי איתך כנס לאיי סיי בהזדמנות |
|
|
| MoSH_MaN |
אוף! אני רציתי להיות כונף!:p :p :p :p
שיהיה במזל ;) ;) ;) |
|
|
| Dj Moriano |
מזל טוב אח שלי
BTW
אתה יכול לשים מישהו למוד??? |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה קורה אלון אחי איפה אתה שנה כבר לא דיברתי איתך כנס לאיי סיי בהזדמנות |
ואללה אחי מלא זמן לא עליתי.... אתה יודע איך זה, אימונים, ביצפר, חברים... אין כ"כ זמן, אבל אני אכנס עכשיו בשבילך! |
|
|
|
|