return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מזל טוב יובל!!!!
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
יובל ממתי אתה מודריטור???
מזל טוב...
או אולי זה המחשב הדפוק בבספר???
למה שנכנסתי לפה הוא כתב לי ברוכים הבאים דיג'י בלק?!?!?!

אם כן אז מזל טוב...
:D :D :D :D :D :D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
יובל ממתי אתה מודריטור???
מזל טוב...
או אולי זה המחשב הדפוק בבספר???
למה שנכנסתי לפה הוא כתב לי ברוכים הבאים דיג'י בלק?!?!?!

אם כן אז מזל טוב...
:D :D :D :D :D :D


חחחחחחח
תודה אחי
;)

לא המחשב בביצפר לא נפדק סוואמפר מינה אותי כמוד
גם בגלל שלאקי בצבא עכשיו וצריך לשמור קצת סדר בפורום
:)

אני מוד מיום... רביעי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


חחחחחחח
תודה אחי
;)

לא המחשב בביצפר לא נפדק סוואמפר מינה אותי כמוד
גם בגלל שלאקי בצבא עכשיו וצריך לשמור קצת סדר בפורום
:)

אני מוד מיום... רביעי


מזל טוב אחי!!

באמת ראיתי שהשם שלך למעלה ביחד עם לאקי

שיהיה בהצלחה בתפקיד
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מזל טוב אחי!!

באמת ראיתי שהשם שלך למעלה ביחד עם לאקי

שיהיה בהצלחה בתפקיד


תודה רבה אחי
:)
dj alonzo
מזל טוב גבר!
Dj-2TaLL
מי שעושה צרות מפוצצים אותו!!!
:D :D :D

סתם...
לנסות אבל לא להקשות עליך...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
מי שעושה צרות מפוצצים אותו!!!
:D :D :D

סתם...
לנסות אבל לא להקשות עליך...


חחחח
זה יהיה נחמד מאוד אחי
:)

מה קורה אלון אחי איפה אתה שנה כבר לא דיברתי איתך כנס לאיי סיי בהזדמנות
MoSH_MaN
אוף! אני רציתי להיות כונף!:p :p :p :p

שיהיה במזל ;) ;) ;)
Dj Moriano
מזל טוב אח שלי

BTW
אתה יכול לשים מישהו למוד???
dj alonzo
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מה קורה אלון אחי איפה אתה שנה כבר לא דיברתי איתך כנס לאיי סיי בהזדמנות


ואללה אחי מלא זמן לא עליתי.... אתה יודע איך זה, אימונים, ביצפר, חברים... אין כ"כ זמן, אבל אני אכנס עכשיו בשבילך!

Dj Black
מזל"ט
יובל
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement