|
מישהו מפה משתתף בתחרות Dj's של Bu 99 ?
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
הייתי מנסה, אבל אני מחכה לתקליטים מ-
Vman
:D |
|
|
| Pinto |
| וד"א אודי (VMAN) שלח לתחרות דיסק סט שלו |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Pinto
וד"א אודי (VMAN) שלח לתחרות דיסק סט שלו |
באתי לערן והוא סידר משהוא |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואללה לא ידעתי שיש...
שנה הבאה נראה...
:) |
|
|
|
|